13 آبان؛ پیام مقاومت و ولایت‌مداری مردم ایران به جهانیان/ تجدید بیعت بوشهری‌ها با مقام معظم رهبری
کد خبر: 3761322
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۱

13 آبان؛ پیام مقاومت و ولایت‌مداری مردم ایران به جهانیان/ تجدید بیعت بوشهری‌ها با مقام معظم رهبری

کانون خبرنگاران نبأ ــ امام جمعه بوشهر اظهار کرد: پیام مردم ایران به‌ویژه جوانان در راهپیمایی 13 آبان مقاومت، پایداری، ولایت‌مداری و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و بی‌تأثیری تهدیدات و تحریم‌های جهان استکبار و اضمحلال آمریکای جهان‌خوار است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ مراسم راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان با حضور دانشجویان، امام جمعه، استاندار، مسئولان لشکری و کشوری و مردم متدین شیعه و اهل سنت استان بوشهر از میدان قدس این شهر به سمت میدان سردار شهید رئیسعلی دلواری واقع برگزار شد.
شرکت‌کنندگان در راهپیمایی 13 آبان ضمن تجدید بیعت مجدد با مقام معظم رهبری و پس از قرائت قطعنامه، شعار «مرگ بر آمریکا» را در کنار کرانه سواحل نیلگون خلیج تا ابد فارس فریاد زدند و پرچم‌های کشور آمریکا و اسرائیل را به آتش کشیدند.
سردار علی رزمجو، فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در این مراسم، اظهار کرد: تاریخ ۴۰ ساله انقلاب اسلامی از ابتدا تا امروز با انواع تهدیدات و تحریم‌ها توسط دشمنان انقلاب اسلامی روبرو بوده و از طرف دیگر دنیا شاهد حماسه‌آفرینی‌هایی که نظیر آن در تاریخ جوامع و ملل کمتر پیدا می‌شود، بوده است.
فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر افزود: یکی از دستاوردهای بزرگ و اعجاز برانگیز انقلاب، شکستن ابهت پوشالی قدرت دشمنان و در رأس آن آمریکای جنایتکار است.
وی با بیان اینکه امروز 13 آبان، مردم ما، شعار مرگ بر آمریکا را به قاره‌های جهان صادر کرده‌اند، یادآور شد: اقدام دانشجویان پیرو خط امام(ره) در زمان خود و برای آینده، بزرگ‌ترین و محکم‌ترین سیلی را بر پیکر استکبار نواخت و قدرت جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان داد.
عضو شورای تأمین استان بوشهر با اشاره به سیل خروشان جمعیت در راهپیمایی 13 آبان امسال، بیان کرد: تسخیر لانه جاسوسی یک طرح قوی، جدید، عملی و عینی مبارزه با استکبار را برای جهانیان به ارمغان آورد.
فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر خطاب به رئیس جمهور آمریکا، گفت: آقای ترامپ و هیئت حاکمه آمریکا این پیام را از ما بشنوید که در سال‌های اخیر و به‌ویژه در دی‌ماه 94، مردم استان بوشهر هیمنه شما را در خلیج فارس به خاک ذلت نشانده‌اند.
آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان و امام جمعه بوشهر نیز در این آئین اظهار کرد: پیام مردم ایران به‌ویژه جوانان در راهپیمایی 13 آبان مقاومت، پایداری، ولایت‌مداری و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و بی‌تأثیری تهدیدات و تحریم‌های جهان استکبار و اضمحلال آمریکای جهان‌خوار است.

خبرنگار: حامد فکوری
عکاس: محمد عبیدی

انتهای پیام

captcha