فریاد رسای «مرگ بر آمریکا» طومار دشمنی سران استکباری را در هم پیچید
کد خبر: 3761327
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۶
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان:

فریاد رسای «مرگ بر آمریکا» طومار دشمنی سران استکباری را در هم پیچید

گروه اجتماعی - حجت الاسلام اشجری گفت: مشت‌های گره‌ زده و فریاد رسای «مرگ بر آمریکا» مردمان دیار میرزا طومار دشمنی و بدخواهی‌های سران استکباری را در هم پیچید و نقشه‌های شوم آنان را نقش برآب ساخت.

فریاد رسای «مرگ بر آمریکا» طومار دشمنی سران استکباری را در هم پیچید

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان در حاشیه راهپیمایی یوم الله 13 آبان در شهر رشت در گفت وگو با ایکنا از گیلان، اظهار کرد: مردم سرافراز و همیشه در صحنه استان گیلان با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، گامی بزرگ در بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برداشتند.

وی با بیان اینکه راهپیمایی 13 آبان امسال برگ زرین دیگری از عزم الهی، غیرت دینی و غرور ملی مردم ایران در تحقق آرمان والای انقلاب اسلامی بر تاریخ پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی افزود، تصریح کرد: امروز ملت تبعیت محض خود را از مقام معظم رهبری و پایبندی تا پای جان به آرمان احیاگر اسلام ناب محمدی، حضرت امام خمینی(ره) را به منصه ظهور جهانیان رساندند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان ادامه داد: مشت‌های گره‌ زده و فریاد رسای «مرگ بر آمریکا» مردمان دیار میرزا طومار دشمنی و بدخواهی‌های سران استکباری را در هم پیچید و نقشه‌های شوم آنان را نقش برآب ساخت.

حجت الاسلام اشجری، حضور پرشور و نشاط جوانان و نوجوانان گیلانی در صف اول راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان سال ‌جاری را نشان دهنده روحیه انقلابی و اراده آهنین نسل جوان انقلاب اسلامی در مبارزه با استکبار جهانی دانست و گفت: جوانان و نوجوانان ما درس غیرت و رشادت را در مکتب حضرت اباعبدالله الحسین(ع) فراگرفته‌اند و امروز با فریاد «هیهات منا الذله» اثبات کردند که همچون حضرت علی اکبر(ع) سرسپرده راه آزادگی هستند و هرگز تن به ذلت نخواهند داد.

انتهای پیام

captcha