اعضای شورای مرکزی جامعه دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد انتخاب شدند + اسامی
کد خبر: 3761365
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۵

اعضای شورای مرکزی جامعه دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد انتخاب شدند + اسامی

کنگره سراسری جامعه دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی با حضور بیش از ۳۰۰ نفر از اعضای فعال این تشکل در سالن ایوان شمس برگزار شد.

به گزارش ایکنا؛ تسنیم نوشت: سومین کنگره سراسری جامعه دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی در روز پنجشنبه 10 آبان 97 در سالن ایوان شمس با حضور 376 نفر از اعضای فعال این تشکل در سراسر کشور و 28 نفر از مسئولان استانی تشکیلات جامعه دانش‌آموختگان برگزار شد.

در این کنگره مرامنامه و اساسنامه این تشکل، توسط کمیته‌های مجمع عمومی مورد بررسی قرار گرفت و پس از ارجاع به صحن مجمع عمومی به رأی‌گیری گذاشته شد که با اکثریت آراء تصویب شد.

مجتبی اکبری دبیرکل جامعه دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی از نقش مؤثر و حضور تشکیلات مذکور در عرصه‌های اجتماعی و فرهنگی و سیاسی و ایجاد تشکیلات یکپارچه و ایجاد دفاتر استانی در سراسر کشور گزارشی را ارائه داد.

دبیرکل جامعه دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی ضمن حمایت کامل از دستاوردهای علمی، پژوهشی و اجرایی اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: امروز دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان یکی از مهمترین و ارزشمندترین دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه فرهنگ و پیشرفت و توسعه علمی است که توانسته خدمات بسیاری را در حوزه‌های گوناگون به کشور و انقلاب ارائه کند.

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد توانسته تا به امروز حدود 5 میلیون دانش‌آموخته تربیت کند و اکثر اساتید آن خود دانش‌آموخته دانشگاه آزاد هستند.

اکبری تصریح کرد: مطالبه و حق این قشر عظیم تحصیلکرده این است که ریاست دانشگاه آزاد از خود تربیت‌شدگان و فارغ التحصیلان و اساتید هیئت علمی انتخاب شود زیرا مشکلات کمتری گریبانگیر مدیریت دانشگاه خواهد بود و از طرفی ایجاد انگیزه برای مدیران متعهد و اساتید متخصص را خواهد داشت.

در ادامه انتخابات اعضای شورای مرکزی جامعه دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی توسط اعضا با رأی‌گیری انتخاب شدند که اسامی آنها به‌شرح زیر است:

1. مجتبی اکبری
2. علیرضا اسماعیلی
3. رضا بهشتی
4. جواد بهشتی
5. مهران بهرامی
6. حسن بهاروند
7. آرمان بیگلری
8. فرشته جعفری
9. سید جمال خیرالسادات
10. سجاد داوودی
11. رضا دریکوند
12. محسن سلامی
13. محمدمهدی سلیمی
14. احسان سیفی
15. الهام سلیمانی
16. حمزه صفربیگی
17. مجتبی کاتب
18. محمدرضا محمدزاده
19. مرتضی محمدی
20. نفیسه مطلب
21. حسین نظریان

علی‌البدل:
1. مهدی ابری
2. معصومه ابری
3. یوسف احدی
4. محسن افتخاری
5. حامد دلفاری
6. فرهاد حمزه‌پور.

انتهای پیام/

captcha