حضور مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی در نمایشگاه فناوری ربع رشیدی تبریز
کد خبر: 3761370
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶

حضور مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی در نمایشگاه فناوری ربع رشیدی تبریز

گروه فعالیت‌های قرآنی - مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی با حضور در زون تخصصی نوآوری و فناوری‌های نرم و هویت‌ساز «صنایع فرهنگی و خلاق» ششمین نمایشگاه فناوری ربع رشیدی بازدیدکنندگان را در جریان آخرین فعالیت‌های خود قرار می‌دهد.

حضور مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی در نمایشگاه فناوری ربع رشیدی تبریز

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی با حضور در زون تخصصی نوآوری و فناوری‌های نرم و هویت‌ساز «صنایع فرهنگی و خلاق» ششمین نمایشگاه فناوری ربع رشیدی بازدیدکنندگان را در جریان آخرین فعالیت‌های این مرکز قرار می‌دهند.

مصطفی حسین‌پور، کارشناس مرکز رشد و دبیر اجرایی سلسله رویدادهای استارتاپی اسلامی و قرآنی طلوع برکت جهاددانشگاهی هدف از حضور در این نمایشگاه را ارتباط با اکوسیستم کارآفرینی استان آذربایجان‌شرقی در حوزه‌های مرتبط با فناوری و هنر اسلامی قرآنی بیان کرد.

وی با بیان اینکه این دومین‌بار است که مرکز رشد قرآنی در این نمایشگاه شرکت می‌کند افزود: نمایشگاه ربع رشیدی تبریز محل مناسبی برای ارتباط با فناوران و نوآوران در حوزه‌های مختلف است و این بستر می‌تواند زمینه شکل‌گیری نوآوری‌های میان‌رشته‌ای را فراهم سازد.

حسین‌پور ظرفیت‌های فرهنگی و هنری و فناورانه استان آذربایجان‌شرقی را کم‌نظیر توصیف کرد و گفت: وجود دغدغه قرآنی و اسلامی در کنار اصناف قوی در حوزه تولید محصولات هنری و فناورانه و وجود منطقه آزاد ارس، مزیت‌های رقابتی فراوانی برای این منطقه ایجاد نموده است.

دبیر اجرایی سلسله رویدادهای طلوع برکت، استقبال بازدید کنندگان از نمایشگاه را مناسب ارزیابی نمود و ابراز امیدواری کرد که شرکت در این نمایشگاه بتواند موجبات خیر و برکت در حوزه کارآفرینی اسلامی را فراهم سازد.

یادآوری می‌شود که ششمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی تبریز از 10 الی 14 آبان ماه در 17 زون تخصصی در تبریز در حال برگزاری است.

انتهای پیام

captcha