مراسم عزاداری آخر ماه صفر در آستان عبدالعظیم(ع)
کد خبر: 3761411
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵

مراسم عزاداری آخر ماه صفر در آستان عبدالعظیم(ع)

گروه جامعه ــ مراسم سوگواری رحلت نبی مکرم اسلام(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) در آستان حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار می‌شود.

مراسم عزاداری آخر ماه صفر در آستان عبدالعظیم(ع)به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی آستان حضرت عبدالعظیم(ع)؛ این مراسم از روز یکشنبه 13 آبان ماه آغاز و تا پنج شنبه 17 آبان ماه بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در مصلای بزرگ ری آغاز می‌شود و با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین خوشی خوانساری و مرثیه سرائی محمدرضا غلامرضازاده در شب اول و دوم و سیدمحمد جوادی در شب سوم و محسن عرب‌خالقی در شب چهارم و پنجم ادامه می‌یابد.

بر اساس این گزارش، در روز رحلت حضرت رسول اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ص) مصادف با چهارشنبه 16 آبان‌ماه از ساعت 11 صبح در مصلای بزرگ ری، حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی میرلوحی به ایراد سخنرانی و مرتضی طاهری به قرائت زیارتنامه و علی مهدوی‌نژاد به مرثیه‌سرایی می‌پردازند.

همچنین 17 آبان‌ماه و در سالروز شهادت امام رضا(ع) نیز سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین شهاب‌الدین عظیمی و قرائت زیارتنامه توسط احمد زین العابدین فرد و مرثیه سرایی با نوای حمید رمضانپور از ساعت 11 صبح در مصلای بزرگ آستان مقدس برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha