صیانت از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی وظیفه همگانی است
کد خبر: 3761420
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲

صیانت از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی وظیفه همگانی است

گروه معارف ـ امام جمعه سرعین گفت: تک تک آحاد جامعه در صیانت از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی مسئولیت و رسالت سنگینی عهده‌دار هستند که باید به وظایف خود تمام و کمال عمل کنند.

صیانت از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی وظیفه همگانی استبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام محمود اصغری، امام جمعه سرعین روز گذشته، ۱۳ آبان‌ماه در یادواره شهدای شاخص بسیج دانش‌آموزی سرعین تصریح کرد: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدای والامقام در جامعه یک امر اولویت‌دار و مهم است که تک تک آحاد جامعه در این زمینه مسئولیت و رسالت سنگینی عهده‌دار هستند که باید به وظایف خود به طور تمام و کمال عمل کنند و از ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی حفظ و صیانت کنند.
وی بیان کرد: داشته‌هایمان را مدیون خون پاک شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم هستیم که با گذشت از جان و مال و فرزندان خود درس بزرگ ایثار و شجاعت را در جامعه به ارمغان آورده و تمام سعی و تلاش خود را برای احیای نهضت حسینی و پیروی از مکتب عاشورا انجام دادند که این مسئله یک اولویت اساسی است.
امام جمعه سرعین تصریح کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا و اردو‌های راهیان نور یک امر نهادینه شده و مهم در جامعه است و باید با تداوم این مراسمات به اهداف خود در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه جامه عمل پوشانده و اهداف خود در راستای دستیابی به آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی را میسر کنیم.
اصغری اظهار کرد: اگر رشادت‌های شهدای والامقام کشورمان نبود هم‌اکنون امنیت و اقتدار کنونی کشورمان نیز نبود و در این زمینه شهدای دانش‌آموز نیز نقش محوری داشته‌اند که باید برای تبیین دلاوری‌ها و رشادت‌های این دانش‌آموزان شهید والامقام از هیچ تلاشی دریغ نشود تا فرزندانی انقلابی در جامعه رشد و پرورش یابند.
انتهای پیام

captcha