انقلاب اسلامی هیمنه قدرتی آمریکا را درهم کوبید
کد خبر: 3761424
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴

انقلاب اسلامی هیمنه قدرتی آمریکا را درهم کوبید

گروه سیاست و اقتصاد ـ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: در عرصه کنونی انقلاب اسلامی هیمنه قدرتی آمریکا را درهم کوبیده و این مهم را در دنیا به اثبات رسانده است.

شهدای دانش‌آموز، تثبیت کننده امنیت و آسایش کشور هستندبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام نجات فیاضی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل‌ روز گذشته، 13 آبان‌ماه در مراسم یادواره‌ شهدای بسیج دانش‌آموزی اصلاندوز تصریح کرد: شهدای والامقام تربیت‌یافتگان مکتب عاشورا هستند و به همین دلیل پیام شهدا باید در قلب و ذهن ملت ایران اسلامی حک شود تا بتوانیم امنیت و اقتدار کشورمان را جاودانه کنیم.
وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 36 هزار شهید دانش‌آموز کشور نیز بیان کرد: شهدای دانش‌آموز کشورمان تثبیت کننده امنیت و آسایش کشورمان هستند و علی‌رغم داشتن سنی کم به مرحله‌ای از بصیرت و آگاهی رسیده‌اند که برای دفاع از ارزش‌ها، دین، انقلاب و ملت از جان و هستی خود گذشته‌اند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: گذشتن از جان اگر در راه اخلاص باشد عین شهادت است و این رمز جاودانه شهدای کشورمان است که این مهم را در جامعه به اثبات رسانده‌اند و وظیفه ما نیز این است که در مقابل ظلم و جور ساکت نمانیم و جواب دندان‌شکنی به یاوه‌گویی‌های دشمنان دهیم.
فیاضی بیان کرد: در عرصه کنونی انقلاب اسلامی هیمنه قدرتی آمریکا را بر هم کوبیده و این مهم را در دنیا به اثبات رسانده است که آمریکا دشمن درجه اول نظام مقدس انقلاب اسلامی، دین و قرآن است و با حربه‌های مختلف به دنبال ضربه زدن به نظام مقدس انقلاب اسلامی است که تحریم اقتصادی آخرین کاری است که انجام داده است.
وی تصریح کرد: شهدای والامقام پیام استقامت را به ما آموخته‌اند و هیچ ابرقدرتی نمی‌تواند این دستاورد را از دست ملت ایران بگیرد چرا که از پیر و جوان تا کودک و زنان همه و همه با سردادن هیهات من الذله نفرت و انزجار خود را در مقابل ظلم و جور نشان داده‌اند و ثابت کرده‌اند تا چه حد می‌توانند ایستادگی داشته باشند.
انتهای پیام

captcha