برگزاری یادواره‌های شهدا در جامعه نهادینه شود
کد خبر: 3761426
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹

برگزاری یادواره‌های شهدا در جامعه نهادینه شود

گروه اجتماعی ـ فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، مهمترین هدف برگزاری یادواره‌های شهدای والامقام است به همین دلیل نیاز است که برگزاری یادواره‌های شهدا را در جامعه نهادینه کنیم.

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت؛ مهمترین هدف برگزاری یادواره‌های شهدابه گزارش ایکنا از اردبیل، علی علایی، فرماندار شهرستان پارس‌آباد‌ روز گذشته، ۱۳ آبان‌ماه در یادواره شهدای دانش‌آموز این شهرستان که با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدای والامقام و مسئولان و فرماندهان نظامی برگزار شد، تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مهم‌ترین هدف برگزاری یادواره‌های شهدای والامقام است که به همین دلیل نیاز است که برگزاری یادواره‌های شهدا را در جامعه نهادینه کنیم و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام عزت و سربلندی کشورمان را تثبیت کنیم.
وی بیان کرد: هر چه به دست آورده‌ایم در سایه رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدای والامقام بوده که با گذشت از جان و مال و فرزندان خود درس بزرگ ایثار و شجاعت را به ارمغان آورده و نشان دادند که اسلام هیچ گاه از بین نمی‌رود و هیچ ظلم و جوری در دنیا بی‌پاسخ نمی‌ماند و مقابله با استکبار جهانی از ابتدا تا ابد ادامه خواهد داشت.
فرماندار شهرستان پارس‌آباد تصریح کرد: در عصری که هجمه‌های فرهنگی مهم‌ترین توطئه دشمنان برای کمرنگ کردن اهداف نظام مقدس انقلاب اسلامی در افکار و اذهان مردم و به خصوص نسل جوان است باید از ظرفیت‌ها و امکانات موجود بهره‌گیری کرده و اجازه ندهیم که به هیچ وجه دشمنان به اهداف شوم خود دست یابند.
علایی اظهار کرد: مسئولان نیز موظف به خدمتگزاری درمقابل خانواده‌های معظم شهدا هستند و باید برای پایداری عظمت راه و مشی شهدا گام بردارند و با جان و دل از این مهم پاسداری و صیانت کنند چرا که شهدای والامقام مهم‌ترین و باارزش‌ترین دستاوردی هستند که ما به دست آورده‌ایم و نباید به راحتی از دست دهیم.
وی بیان کرد: دستیابی به ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی با برگزاری یادواره‌های شهدای والامقام تحقق می‌یابد و در این زمینه همگان باید به وظیفه خود جامه عمل پوشانده وبا تداوم برگزاری یادواره‌ها وایجاد ترغیب در بین نسل امروزی یاد و خاطره شهدای والامقام را زنده نگهدارند که این یک لازمه اساسی در جامعه است.

انتهای پیام

captcha