یادواره شهدای روستای تولون گرمی برگزار می‌شود
کد خبر: 3761427
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴

یادواره شهدای روستای تولون گرمی برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ـ معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: یادواره شهدای روستای تولون و حومه از توابع شهرستان گرمی برگزار می‌شود.

یادواره شهدای روستای تولون گرمی برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، شکر عبدی، معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل‌ روز گذشته، ۱۳ آبان‌ماه در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهدای روستای تولون از توابع شهرستان گرمی تصریح کرد: طبق تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های انجام یافته یادواره شهدای روستای تولون و حومه از توابع شهرستان گرمی برگزار می‌شود که زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای والامقام مهم‌ترین محور برگزاری این یادواره است.
وی بیان کرد: دستیابی به ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی و پاسداشت یاد و خاطره شهدای والامقام یک امر مهم و اساسی در جامعه است و باید برای زنده نگهداشتن این دستاورد‌ها تک تک آحاد جامعه ادای دین در مقابل شهدای والامقام را فراموش نکرده باشند و به دشمنان و استکبار جهانی ثابت کنند که راه و هدف شهدا تا ابد ادامه دارد.
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: داشته‌هایمان را مدیون خون پاک شهدای والامقام هستیم که با گذشت از جان و مال و فرزندان خود درس ایثار و شجاعت را به ما آموختند و امنیت و اقتدار کشورمان را به ارمغان آوردند که این یک اصل اساسی و مهم در جامعه امروزی است که باید مورد توجه واقع شود.
عبدی اظهار کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا و اردو‌های راهیان نور یک لازمه اساسی و مهم به خصوص برای نسل جوان و امروزی است که باید در برگزاری این مراسمات تمام تلاش خود را انجام دهیم تا بتوانیم هدف اصلی نهضت عاشورا و مکتب حسینی را به جوانان این مرز و بوم تبیین کرده و آنان را از راه و مشی شهدای والامقام آگاه کنیم.
وی با اشاره به این که سخنران این مراسم معنوی فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل خواهد بود تصریح کرد: محمدباقر منصوری نیز مداح نام‌آور کشورمان در این مراسم حضور می‌یابند و ۱۷ آبان ماه ساعت ۱۰ صبح این مراسم در مسجد جامع روستای تولون شهرستان گرمی برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha