اعلام فراخوان «جوانه‌های شعر و داستان» در البرز
کد خبر: 3761469
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷

اعلام فراخوان «جوانه‌های شعر و داستان» در البرز

گروه فرهنگی - مسئول دفتر آفرینش‌های ادبی حوزه هنری البرز گفت: استعدادهای ادبی دانش‌آموزان البرزی در قالب فراخوان طرحی با عنوان «جوانه‌های شعر و داستان» شناسایی می‌شود.

اعلام فراخوان «جوانه‌های شعر و داستان» در البرز

خسرو عباسی، مسئول دفتر آفرینش‌های ادبی حوزه هنری البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: حوزه هنری البرز و اداره‌کل آموزش و پرورش استان البرز طبق تفاهم‌نامه‌های مشترک، فراخوان شناسایی و جذب استعدادهای دانش‌آموزی با عنوان «جوانه‌های شعر و داستان البرز» را در زمینه شعر، داستان و ادبیات منتشر کرده است.
وی افزود: در این فراخوان از همه دانش‌آموزان علاقه‌مند به ادبیات، شعر و داستان دعوت شده است که نمونه آثارشان را برای دبیرخانه این فراخوان ارسال کنند که پس از ارزیابی و شناسایی دقیق این آثار و استعدادهای برتر در جهت آموزش و ارتقای استعداد ادبی دانش‌آموزی جلسات و کارگاه‌های آموزشی، شعرخوانی، نقد شعر، داستان‌خوانی و نقد داستان در کانون شهید فهمیده و سایر کانون‌های شهرستان‌های استان البرز برگزار می‌شود.
مسئول دفتر آفرینش‌های ادبی حوزه هنری البرز تصریح کرد: دانش‌آموزان علاقه‌مند در مقطع دوم متوسطه می‌توانند آثار خود را به دفتر پرورشی دبیرستان محل تحصیل ارائه و یا از طریق ارسال رایانامه به نشانی javanehayealborz@gmail.com و ارسال از طریق نشانی پستی به نشانی کرج چهارراه نبوت، حوزه هنری استان البرز، دفتر آفرینش‌های ادبی و کد پستی ۳۱۴۹۶۳۳۹۶۴ اقدام کنند.
عباسی در پایان گفت: آثار ارسالی باید در قالب یک داستان یا نقد ادبی برای دانش‌آموزان علاقه‌مند به داستان‌نویسی و دو قطعه شعر برای دانش‌آموزان علاقه‌مند به شعر ارائه شود.
انتهای پیام

captcha