لیبرال دموکرات اندیشه نو و فکر جدیدی ندارد
کد خبر: 3761475
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۵
عارفی:

لیبرال دموکرات اندیشه نو و فکر جدیدی ندارد

گروه سیاست و اقتصاد - مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه دنیای غرب دیگر مطلب جدیدی برای ارائه ندارد، گفت: لیبرال دموکرات اندیشه نو و فکر جدیدی ندارد و رو به افول می‌رود.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام علی عارفی، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان دیروز دوشنبه، 14 آبان در جمع کارکنان سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح کرمان به اهمیت ایفای نقش انسان‌ها در کره خاکی اشاره کرد و گفت: انبیاء الهی نقش خود را به خوبی ایفا کرده و به آن افتخار می‌کنند، ما نیز باید در زندگی نفش مثبت داشته و به انبیاء الهی اقتداء کنیم.
وی به دوران قبل از اسلام اشاره کرد و افزود: در عصر جاهلیت علاوه بر اینکه دختران خود را زنده به گور می‌کردند، پسران خود را نیز قربانی کرده و خون آن را به چاه زمزم می‌ریختند و این طور در میانشان جا افتاده بود که این بهترین هدیه به خداوند است.
حجت‌الاسلام عارفی این موضوعات را از سختی‌های پیامبری پیامبر اکرم(ص) دانست و بیان کرد: برخورد با این نوع رفتارها بزرگترین رنج‌ها است که پیامبر اعظم(ص) با آن روبه رو شدند.
وی با بیان اینکه با انسان‌ها مهربان و با ستم و ستمکاران در ستیز باشید و از آن کوتاه نیایید، تصریح کرد: امام حسن(ع) برای مبارزه با ظلم بنی‌امیه به شهادت رسیدند و همین طور امام حسین(ع) نیز برای دفاع از حقوق انسان، آزادی، آزادگی، معنویت و اخلاق شهید شدند و این مرز مکانی و زمانی نداشته و همه آن را دوست دارند.
عارفی حضور در پیاده‌روی اربعین را از تمامی ادیان و مذاهب خواند و اظهارکرد: دولت عراق اعلام کرد که در راهپیمایی اربعین امسال بیش از 27 میلیون نفر ثبت گذرگاه‌ها بوده است که با زائران عراقی بیش از 30 میلیون نفر وارد خاکی شدند که امام حسین(ع) را در خود جای داده است.
مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان ادامه داد: بعد از قرن‌ها همچنان، صدای امام حسین(ع) خریدار دارد، صدای امام حسین(ع) همان صدای مقابله با ظلم، قلدری، دیکتاتوری و .. بوده، این نشان می‌دهد که امام(ع) زیبا عمل کرده است.
حجت‌الاسلام عارفی اربعین و راهپیمایی آن را زیباترین حرکت در مقابل جنگ نرم دشمن ارزیابی و بیان کرد: دشمن یکسال زحمت می‌کشد، برنامه می‌ریزد و طرح‌های خود را پیاده می‌کند تا جوانان ما را در مسیری که خودش طراحی می‌کند، منتقل کنند، اما یک روز اربعین که 80 درصد راهپیمایان جوان هستند، همه برنامه‌های آنان را خنثی می‌کند.
وی با بیان اینکه دنیای غرب دیگر مطلب جدیدی برای ارائه ندارد، عنوان کرد: لیبرال دموکرات اندیشه نو و فکر جدیدی ندارد و رو به افول می‌رود.
مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان ادامه داد: زمانی با ادعای حقوق بشر افکار عمومی را متوجه خود کردند که امروز نمونه آن را در یمن می‌بینیم.
وی با اشاره به اینکه آنها زمانی با طرح آزادی بیان و قلم افکار عمومی را متوجه خود کردند که با همدستی در قتل خبرنگار عربستانی ماهیت خود را نشان دادند، افزود: دنیا امروزه متوجه شده که سفارتخانه‌های آنان سفارتخانه نبوده بلکه یک نوع سلاخ خانه است و آزادی قلم و بیان آن‌ها نیز مسخره شده و چیزی برای ارائه ندارد.
عارفی با بیان اینکه کسی که اندیشه نو نداشته باشد، رو به افول می‌رود، گفت: امروز اندیشه امام حسین(ع) به جهانیان رسیده و می‌بینیم که مردم از کشور سوئیس صلیب را کنار گذاشته و درود بر حسین(ع) سر می‌دهند.
مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان تصریح کرد: امام زمان(ع) زمانی که ظهور می‌کنند، خودشان را با امام حسین(ع) می‌شناسانند که ابتدا باید امام حسین(ع) در جهان شناخته شود که با راهپیمایی اربعین، شاهد این اتفاق در جهان هستیم.
انتهای پیام

captcha