کار‌های زیربنایی و اختصاص بودجه؛ دو عامل مهم در کاهش آسیب‌های اجتماعی
کد خبر: 3761496
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱

کار‌های زیربنایی و اختصاص بودجه؛ دو عامل مهم در کاهش آسیب‌های اجتماعی

گروه اجتماعی ـ عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه با اشاره به نقش تعیین‌کننده فعالان فرهنگی در کاهش آسیب‌های اجتماعی گفت: با انجام کارهای زیربنایی و اختصاص بودجه‌های فرهنگی می‌توان سهم بسزایی در کاهش آسیب‌های فرهنگی داشت.

کار زیربنایی و اختصاص بودجه دو عامل مهم کاهش آسیب‌های اجتماعی

محسن کرمی، عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با اشاره به اهمیت کار فرهنگی در اجتماع به‌ویژه در مسیر مقابله با آسیب‌های اجتماعی، گفت: باید برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی نوپدید راهکارهای مقابله بیاندیشیم.
وی با اشاره به اینکه همچنین باید برای مقابله با آسیب‌ها در جامعه برنامه‌ریزی کنیم و این امر خود عاملی برای نجات از آسیب‌ها است، اظهار کرد: اقشار فرهنگی تأثیرگذار در جامعه نقشی بی‌بدیل در کاهش آسیب‌های اجتماعی داشته و در خط مقدم جبهه فرهنگی هستند.
عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه تصریح کرد: اقشار فرهنگی در مسیر انجام وظیفه خود با تحمل مشکلات سدی محکم در برابر آن هستند و این امر به طبع دانش‌افزایی اجتماعی و آشنایی با موضوعات و مسائل روز است.
وی گفت: باید اجرای برنامه‌های فرهنگی در مسیر کاهش معضلات مورد توجه قرار گیرد و در این راستا پژوهش‌های منطقه‌ای در دستور کار باشد.
عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه افزود: توجه بیشتر به فرهنگ در جامعه نیازمند انجام کار فرهنگی زیربنایی و اختصاص بودجه ویژه این امور است.
کرمی در پایان عنوان کرد: همه باید برای حذف آسیب‌های اجتماعی در جامعه ورود پیدا کنیم و در این راستا نیازمند تلاش مضاعف هستیم.
انتهای پیام

captcha