کمک معیشت خانوارهای گرفتار خشکسالی سیستان‌وبلوچستان پرداخت می‌شود
کد خبر: 3761550
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲

کمک معیشت خانوارهای گرفتار خشکسالی سیستان‌وبلوچستان پرداخت می‌شود

گروه اجتماعی - نماینده مردم خاش و میرجاوه در مجلس شورای اسلامی گفت: کمک معیشت خانوارهایی که در اثر خشکسالی و انسداد مرزها تسهیلات خودکفایی از کمیته امداد امام(ره) دریافت کرده اما زمینه خودکفایی آن‌ها فراهم نشده است، با همکاری این نهاد پرداخت می‌شود.

کمک معیشت خانوارهای گرفتار خشکسالی سیستان‌وبلوچستان پرداخت می‌شود

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به‌نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، علی کرد، نماینده مردم خاش و میرجاوه در مجلس شورای اسلامی، گفت: کمک معیشت خانوارهایی که در اثر خشکسالی و انسداد مرزها تسهیلات خودکفایی از کمیته امداد امام(ره) دریافت کرده اما زمینه خودکفایی آن‌ها فراهم نشده است، با همکاری این نهاد پرداخت می‌شود.
وی با اشاره به توزیع سبد کالای حمایتی دولت بین خانوارهای مستضعف و محروم استان، افزود: کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تلاش کرده تا اقدامات لازم برای خانوارهای تحت حمایت سازمان بهزیستی، کمیته امداد امام(ره) و اقشار ضعیف جامعه صورت گیرد.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در این زمینه جلسات بسیار خوب، مثمر و دیدارهای ارزشمندی با رئیس کمیته امداد امام(ره)، معاونت پارلمانی در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و رسیدگی به امور نیازمندان صورت گرفته است.
وی با تقدیر و تشکر از عملکرد کمیته امداد امام(ره) در زمینه ارائه خدمات اشتغال و توانمندسازی، فرهنگی و تحصیلی، آموزش، دانش‌آموزی و دانشجویی، درمانی، جهیزیه و کمک معیشت، اظهار کرد: اقدمات این نهاد و طرح تکریم ارباب رجوع بین مردم موثر بوده و از خدمات دریافتی این نهاد رضایت کامل دارند.
کرد با بیان اینکه نیازسنجی و هدایت، حل مشکلات فقر این خانوارها با حمایت کمیته امداد استان پیگیری خواهد شد، ادامه داد: رویکرد این نهاد تلاش برای برطرف کردن مشکلات نیازمندان و دغذغه های اقشار بی بضاعت بوده که در این زمینه با حمایت از نیازمندان در سال‌های اخیر اقدامات ارزشمندی برای توانمندسازی گروه‌های هدف انجام داده و این مهم در رفع مشکلات نیازمندان موثر واقع می‌شود.
این مقام مسئول با اشاره به بسته حمایتی دولت برای خانوارهای نیازمند، افزود: در شرایط کنونی می‌توان از اجرای این طرح برای حمایت از روستاییان، عشایر و سایر اقشار آسیب‌پذیر و کم‌درآمد جامعه استفاده کرد و با این روش مایحتاج و کالاهای ضروری خانوارهای نیازمند را تأمین کرد.

انتهای پیام

captcha