نغمه‌سرايی شاعران آئينی فارس در شب شعر پیامبر اعظم(ص)
کد خبر: 3761646
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷
در گراش صورت می‌گيرد؛

نغمه‌سرايی شاعران آئينی فارس در شب شعر پیامبر اعظم(ص)

گروه فرهنگی ـ پنجمین شب شعر پیامبر اعظم(ص) با حضور و نغمه‌سرایی جمعی از شاعران آئینی كشور و فارس در شهرستان گراش برگزار می‌شود.

به گزارش ایكنا از فارس، در آستانه فرا رسیدن سالروز رحلت پیامبر مكرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع)، پنجمین شب شعر پیامبر اعظم(ص) به میزبانی شهرستان گراش برگزار می‌شود.
این برنامه ساعت 20 امشب، 14 آبان‌ماه در سالن اجتماعای شوری جنب آموزش و پرورش شهرستان گراش با حضور و نغمه‌سرایی جمعی از شاعران آئینی كشور برگزار خواهد شد.
در این مراسم مصطفی محدثی خراسانی، محمدسعید میزایی، ایرج انصاری‌فرد و 15 نفر از شاعران استان فارس شامل ایوب پرندآور از جهرم، اعظم زارع از نی‌ریز، فاطمه فاضلی از شیراز، احمد خوانسالار و محمدحسین فرهادی از داراب، فاطمه نجاتی از اوز (اهل فسا)، عبدالرضا مفتوحی و خلیل روئینا از لار و مصطفی کارگر، علی داوری‌فرد، علی سپهر، معصومه بهمنی و راضیه سیاح از گراش به نغمه‌سرایی در مدح و منقبت حضرت ختمی مرتبت خواهند پرداخت.
همچنین رونمایی از کتاب صوتی «ندای فاطمیه» به قلم مهدی خدامیان آرانی و رونمایی از دو جلد کتاب «خیمه‌گاه عشق»، دو مجموعه نوحه‌ سینه‌زنی و زنجیرزنی با عنوان «خیمه‌گاه عشق» با حضور عبدالرحمان پورحمانی، نویسنده این كتاب نیز در این مراسم انجام خواهد شد.
انتهای پیام

captcha