مسابقه لمعات الحسین(ع) برگزار می‌شود
کد خبر: 3761653
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱

مسابقه لمعات الحسین(ع) برگزار می‌شود

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مؤسسه قرآنی اهل الکساء با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان البرز، مسابقه لمعات الحسین(ع) را برگزار می‌کند.

مسابقه لمعات الحسین(ع) برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا؛ مسابقه لمعات الحسین(ع) در دو رشته کتابخوانی ویژه آقایان و حفظ و ترجمه خطبه عاشورا ویژه بانوان در گروه سنی 16 تا 50 سال با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان البرز در حال برگزاری است.

شرایط شرکت در این مسابقه در رشته کتاب‌خوانی ویژه آقایان، به‌گونه‌ای است که علاقه‌مندان می‌‌‌‌‌‌توانند پس از دریافت و مطالعه فایل کتاب لمعات الحسین(ع) به نوشته مرحوم علامه سیدمحمدحسین حسینی‌تهرانی به سوالات مربوطه پاسخ دهند و پاسخ‌های خود را به رایانامه lamaatolhosein@yahoo.com ارسال کنند.

همچنین، در رشته حفظ و ترجمه خطبه امام حسین(ع) در روز عاشورا(شفاهی)، علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در مسابقه از طریق رایانامه و یا تماس با موسسه قرآنی اهل الکساء به شماره 34442136 اعلام آمادگی کنند. ارائه مشخصات شامل نام و نام خانوادگی، شماره تماس، کد ملی و تاریخ تولد الزامی است.

سوالات و نحوه برگزاری آزمون شفاهی در کانال تلگرامی مؤسسه به نشانی kesa5Alborz@ قابل مشاهده است.

مؤسسه اهل‌الکساء در استان البرز، خیابان مطهری، بین سرو و گلزار شهدا، ساختمان سعید واقع شده است. شماره تماس‌های ۳۴۴۴۲۱۳۶ و ۰۹۱۲۵۶۸۲۵۳۵ و نشانی تلگرام از دیگر راه‌های ارتباطی این مؤسسه است.

انتهای پیام

captcha