ویژه‌برنامه چهل‌وهشتم روی آنتن شبکه یک می‌رود
کد خبر: 3761665
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۶
از امشب؛

ویژه‌برنامه چهل‌وهشتم روی آنتن شبکه یک می‌رود

گروه هنر ــ برنامه چهل‌وهشتم، ویژه رحلت پیامبر اکرم(ص)، شهادت امام حسن(ع) و امام رضا(ع) از امشب روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

ویژه‌رنامه چهل‌وهشتم روی آنتن شبکه یک می‌رودبه گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما؛ این برنامه در چهار قسمت از امشب 14 آبان تا پنج‌شنبه 17 آبان از ساعت 19:30 به طور زنده و با اجرای محمدرضا حسینیان، شهریار صفاجو و محسن افکاری پخش می‌شود.
محمد خنافری تهیه‌کننده «چهل و هشتم» گفت: این برنامه به مناسبت دهه آخر ماه صفر از جوار بارگاه ملکوتی امام هشتم پخش می‌شود. ما برای این برنامه دو استودیو در نظر گرفتیم. یکی داخل حرم مطهر امام رضا(ع) و یکی هم در میدان شهدا که محل عبور زوار و هیئت‌های عزاداری است که به حرم مشرف می‌شوند.
وی افزود: هر شب از حضور شعرای آیینی برجسته در برنامه بهره خواهیم برد، همچنین «امید معنوی» از خوانندگان کشور هر شب قطعاتی را در وصف حضرت رسول(ص)، امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) اجرا می‌کند و هر شب علاوه بر بهره‌گیری از حضور مداحان جوان در استودیو، از وجود آیت الله فاطمی‌نیا نیز بهره می‌بریم. ارائه گزارش‌هایی از زائران در حال تشرف به حرم رضوی و خدمات‌رسانی فرهنگی به زوار از دیگر بخش‌های برنامه «چهل و هشتم» است.
خنافری درباره علت نامگذاری این برنامه نیز گفت: از قدیم مردم خراسان به ویژه مشهدی‌ها روزهای منتهی به پایان ماه صفر را چهل و هشتم می‌گفتند، ما هم همین نام را برای برنامه انتخاب کرده‌ایم.
یادآور می‌شود؛ ویژه‌برنامه «چهل و هشتم» به تهیه‌کنندگی محمد خنافری و قاسم کابری، کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیما است که هر شب به مدت یک ساعت روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام

captcha