تخصیص 225 میلیون تومان اعتبار قرآنی به کردستان
کد خبر: 3761680
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۵

تخصیص 225 میلیون تومان اعتبار قرآنی به کردستان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: در ادامه سرکشی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از استان و با حمایت‌های این کمیسیون ۲۲۵ میلیون تومان را برای کارهای فرهنگی و قرآنی به استان کردستان اختصاص داده‌اند.

تخصیص 225 میلیون تومان اعتبار قرآنی به کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام مختار کرمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان امروز، 14 آبان ماه در جمع مدیران، رؤسای ادارات، مربیان قرآن کریم، مسئولان خانه‌های قرآن شهری و روستایی که در مراسم تکریم و معارفه رؤسای اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دیواندره جمع شده بودند، اظهار کرد: جامعه باید بر محوریت قرآن اداره شود.
وی افزود: قریب به یک میلیارد تومان طی سه سال گذشته در استان کردستان برای کارهای قرآنی هزینه شده و به شکر خداوند نتایج خوبی هم در این زمینه حاصل شده است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان بیان کرد: بیشتر فعالیت‌ها را به حوزه آموزش‌های عمومی قرآن کریم اختصاص داده‌ایم تا عموم مردم از برنامه‌های قرآن بهره ببرند و در کنار آن نگاه ویژه‌ای به حوزه تربیت نیروهای متخصص داشته‌ایم.
وی با تأکید بر اینکه در تلاشیم تا نیروهای قرآنی شایسته ای را تربیت و تحویل جامعه بدهیم، عنوان کرد: تربیت نیروهای کارآمد و فعال قرانی می‌تواند زمینه‌ساز توسعه هرچه بیشتر فرهنگ قرآنی در جامعه شود.
حجت‌الاسلام کرمی اعلام کرد: در ادامه سرکشی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از استان و با حمایت‌های این کمیسیون ۲۲۵ میلیون تومان را برای کارهای فرهنگی و قرآنی به استان کردستان اختصاص داده‌اند.
وی در ادامه بیان کرد: این امر نشان از رضایتمندی این کمیسیون از فعالیت‌های مطلوب تبلیغات اسلامی در حوزه‌های فرهنگی و قرآنی دارد..
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان در پایان یادآور شد: من به جرأت از فعالیت‌های قرآنی اداره تبلیغات اسلامی در استان دفاع می‌کنم به طوریکه در دورترین نقاط روستایی ردپایی از فعالیت‌های قرآنی اداره تبلیغات اسلامی مشاهده می‌شود.
انتهای پیام

captcha