غرب درحال افول است
کد خبر: 3761703
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۶

غرب درحال افول است

گروه سیاست و اقتصاد- حجت‌الاسلام پناهیان با بیان اینکه استکبارستیزی با مرگ بر آمریکا در جهان فراگیر شده است، گفت: به حمد خدا بدانیم غرب درحال افول است.

غرب درحال افول است

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان، استاد حوزه و دانشگاه امروز، 14 آبان ماه در همایش «در امتداد امام(ره)» با محوریت استکبارستیزی در مجتمع فرهنگی بعثت کرمانشاه، با اشاره به برجسته شدن بحث تحریم‌ها توسط ترامپ در روز 13 آبان ماه، گفت: این روز فرصتی برای آمریکا بری افزایش دشمنی و زمانی برای بصیرت ما نسبت به دشمن است.
وی با بیان اینکه باید ادبیات مبارزه با استکبار را از مرگ بر آمریکا به مرده است آمریکا تغییر دهیم، افزود: امروز باید این ادبیات را تبدیل به خبر کنیم و به دنیا بگوییم که بسیاری از فروپاشی‌ها محقق شده است.
حجت‌الاسلام پناهیان اظهار کرد: سه سال قبل رهبر معظم انقلاب در یک سخنرانی متفاوت به مشکلات درونی آمریکا پرداخت و ایشان تنها کسی بودند که پیروزی ترامپ را در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پیش‌بینی کردند. نیمی از سخنان اخیر مقام معظم رهبری اختصاص به افول آمریکا دارد.
استاد حوز و دانشگاه با اشاره به فرمایش امام راحل که بارها فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، افزود: برخی آمریکا را جهان می‌دانند و می‌گویند ما باید با جهان تعامل کنیم اما درک افول آمریکا حداقل فایده‌اش تقویت روحیه مردم است.
وی گفت: یکی از فواید درک افول آمریکا شجاعت در جهت‌گیری‌های سیاسی است و این تفکر به افرادی که پای صندوق‌های رأی می‌روند این شجاعت را می‌دهد تا به افراد واقع‌بین رأی دهند.
حجت‌الاسلام پناهیان تصریح کرد: مبارزه با طاغوت و استکبارستیزی در قرآن در کنار توحید قرار گرفته است و پیام آیات قرآنی مبارزه با طاغوت است.
استاد حوزه و دانشگاه اظهار کرد: به حمد خدا بدانیم اکنون غرب درحال افول است.
انتهای پیام

captcha