آمادگی استان مرکزی جهت برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن/ تجلیل از خبرگزاری ایکنا
کد خبر: 3761771
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴

آمادگی استان مرکزی جهت برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن/ تجلیل از خبرگزاری ایکنا

گروه فعالیت‌های قرآنی - مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت: امیدوارم روزی به اتفاق دست‌اندرکاران مسابقات قرآن اراک شاهد برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن در اراک باشیم و ما در استان مرکزی این آمادگی را داریم.

آمادگی استان مرکزی جهت برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن/ تجلیل از خبرگزاری ایکنا

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، حجت‌الاسلام حسین دلاوری، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی، شامگاه روز گذشته، ۱۴ آبان در مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران برگزاری چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که در مجتمع کوه نور اراک برگزار شد، گفت: چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن به میزبانی اراک با درخشش خوبی همراه بود. قرآن دل‌ها را به هم نزدیک کرده و باعث شد اتفاق خارق‌العاده‌ای در این شهرستان رقم خورد.
وی با اشاره به خدمات ارائه شده توسط خبرگزاری ایکنا شعبه مرکزی، تصریح کرد: این خبرگزاری در همه حال اخبار را انعکاس داده و با سختی کارهای انجام شده توسط عوامل اجرایی را از نزدیک مشاهده کرده است.
حجت‌الاسلام دلاوری اضافه کرد: مرحله سراسری چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن اوقاف به میزبانی اراک بسیار خوب برگزار شد و ارزیابان نمره بالای ۹۵ به دست‌اندرکاران و عوامل اجرایی مسابقات اعطا کردند. این افراد بدون نام و نشان از ابتدای مسابقات تا انتها در جلسات متعدد حضور داشتند.
مدیرکل اوقاف استان ادامه‌داد: امیدوارم روزی به اتفاق دست‌اندرکاران مسابقات قرآن اراک شاهد برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن در استان باشیم و ما در استان مرکزی این آمادگی را داریم.
یادآور می‌شود؛ در پایان مراسم از مجموعه خبرگزاری ایکنا شعبه استان مرکزی، ستاد معین، عوامل اجرایی، رؤسای ادارات اوقاف، خادمان، واقفان، ستاد خبری مسابقات و مجموعه خبری صدا‌و‌سیما تجلیل شد.
انتهای پیام

captcha