جشنواره رسانه ای ابوذر در خراسان‌شمالی برگزار می‌شود
کد خبر: 3761828
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰

جشنواره رسانه ای ابوذر در خراسان‌شمالی برگزار می‌شود

گروه فرهنگی-رئیس سازمان بسیج و رسانه خراسان‌شمالی از برپایی سومین جشنواره رسانه ای ابوذردراستان خبرداد.

برپایی جشنواره رسانه ای ابوذر در خراسان‌شمالی

مهدی اکرامی، رئیس سازمان بسیج و رسانه استان در گفت وگو با ایکنا ازخراسان‌شمالی اظهارکرد: سومین جشنواره رسانه ای ابوذر در هشت محور آذرماه سال جاری با مشارکت رسانه‌های مکتوب و مجازی در استان برپا خواهد شد.
وی ادامه داد: مقاومت و دفاع مقدس، بصیرت و دشمن شناسی، حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی، خدمات اجتماعی و محرومیت زدایی، مسائل صنفی خبرنگاران، اقتصاد مقاومتی، آسیب های اجتماعی، چهل سالگی انقلاب از محورهای این همایش است.
اکرامی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار23 آبان ماه سال جاری است، افزود: خبرنگاران و فعالان فضای رسانه ای استان می‌توانند آثار خود را دربخش گزارش، خبر و عکس به دبیرخانه همایش ارائه دهند.
وی عنوان کرد: آثاری که از آذرماه سال گذشته تا پایان آبان ماه سال جاری در یکی از نشریات و خبرگزاری های استان انتشار پیدا کرده، قابلیت ارسال به جشنواره را دارد.
اکرامی با بیان اینکه سال گذشته بیش از 300 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد، خاطرنشان کرد: امیدواریم طی سال جاری در سومین دوره ازاین جشنواره آثار بیشتری از سوی افراد ارسال شود.
وی با ذکراینکه نگاه بر این است تا این جشنواره به صورت دائمی در استان برپا شود، گفت: دستگاه‌هایی همانند سازمان امور مالیاتی، آستان قدس رضوی‌، شرکت مخابرات و صداو سیمای استان در برپایی این همایش مشارکت دارند.
اکرامی گفت: افراد آثار خود را به دبیرخانه همایش رسانه ای ابوذر واقع در بسیج رسانه استان در خیابان ۱۷ شهریورجنوبی ساختمان اقشار سپاه ارسال کرده و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۵۸۳۲۶۴۲۴۱۷ تماس بگیرند و یا به آدرس الکترونیکی @J_abozarkhshارسال کنند.
انتهای پیام.

captcha