حرکت جهادی برای آبادانی منطقه ۳ شهرداری همدان
کد خبر: 3761836
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷

حرکت جهادی برای آبادانی منطقه ۳ شهرداری همدان

گروه اجتماعی ـ نائب رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: حرکت‌های جهادی برای آبادانی منطقه ۳ شهرداری همدان امری ضروری است که باید بتوانیم در یک برنامه زمان‌بندی شده شرایط این منطقه را به حداقل نیاز‌های اساسی آن‌ها برسانیم.

حرکت جهادی برای آبادانی منطقه 3 شهرداری همدان

به گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، حمید بادامی نجات در جمع خبرنگاران ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده به‌ویژه در مناطق توانمندسازی اظهار کرد: مدیران و کارشناسان شهرداری به‌ویژه منطقه 3 شهرداری میتوانند در بازدیدهای میدانی به شناسایی محلات مستعد کارهای عمرانی و خدماتی بپردازند تا بتوانند خدمات بیشتری ارائه شود.
وی راهکار برون رفت از مسائل و مشکلات پيش روي شهرداري همدان را جذب سرمايه گذاري و مشارکت‌دهي سرمايه گذاران در عمران و آباداني و توسعه شهر دانست و افزود: این امر روش مناسبی براي استفاده بهينه از زمان و ارائه خدمات به شهر و شهروندان است که شهرداري منطقه 3 هم در اين راستا باید به دنبال تهيه بسته هاي مناسب براي اجراي پروژه های نیمه کاره و جذب سرمايه گذاران باشد.
نایب رییس شورای شهر همدان اظهار کرد: شرايط فعلي حاکم بر وضيعت اقتصادي کشور را عاملي براي افت پیشرفت پروژه هاي شهرداري برشمرد و ادامه داد: بايد با فراهم کردن بسته هاي مشارکتي متنوع و جامع، مردم و سرمايه گذاران را به سرمايه گذاري خرد و کلان ترغيب کنیم تا در نتیجه شهر، مردم و مدیریت شهری بهره ببرند.
بادامی‌نجات با بیان اینکه تفریغ بودجه سال گذشته شهرداری منطقه 3 حدود 95 درصد درآمد را نشان می‌دهد، یادآور شد: بر اساس بررسی های شش‌دوزادهم تفریغ بودجه امسال، درآمد این منطقه به 22 درصد رسیده است که قابل قبول نیست.
وی ادامه داد: به طور قطع عملکرد مناسب شهرداری منطقه 3 در بودجه سال گذشته به دلیل سیاستهای شهردار و تلاشهای شهردار منطقه 3 بوده است؛ همچنین عملکرد سال 96 و ثبات مدیریتی در این منطقه و کوشش های فراوان مدیر منطقه نیز عامل تحقق 95 درصدی بودجه بوده است، اما متأسفانه اتفاقات اخیر موجب شده درآمد این منطقه به 22درصد کاهش پیدا کند که این مهم، بحران در این منطقه را نشان می‌دهد.
نایب رییس شورای شهر همدان با بیان اینکه مراجعات در شهرداری منطقه 3 از حد گذشته است، گفت: چندین پروژه در این منطقه هنوز انجام نشده است که باید تعیین تکلیف شوند.
بادامی‌نجات با تأکید بر تعیین‌تکلیف طرح 36 هکتاری خضر، جدولگذاری و رفوژ بلوارها و پیاده راه ها، بازگشایی بلوار قدر، بازگشایی معبر، آسفالت معابر منطقه 3 و بسیاری دیگر از برنامه های منطقه سه شهرداری به‌ویژه ساماندهی ورودی های شهر، اظهار کرد: متأسفانه در چند ماه اخیر طرح های اثرگذاری در این منطقه با بحران روبرو شده اند.
وی، اجرای پروژه ها و تکمیل پروژه‌های منطقه 3 شهرداری را که از پتانسيل‌هاي قابل توجه براي حصول درآمد پايدار براي شهرداري منطقه محسوب می‌شود، ضروری برشمرد.
انتهای پیام

captcha