اجرای طرح تربیت ۲۰ هزار حافظ قرآن در قم
کد خبر: 3761917
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹

اجرای طرح تربیت ۲۰ هزار حافظ قرآن در قم

گروه فعالیت‎های قرآنی ـ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم درخشش حافظان و قاریان این استان در مسابقات سراسری اوقاف را حاصل سال‌ها فعالیت آموزشی و فرهنگی دانست و از اجرای طرح تربیت ۲۰ هزار حافظ قرآن در قم خبر داد.

افتخار بزرگ قرآنی استان قم، پس از سالها کار به دست آمدبه گزارش ایکنا از قم، حجت‏‌الاسلام والمسلمین سیداسماعیل حسینی‌مقدم، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم امروز، 15 آبان‌ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری برنامه های گسترده قرآنی این اداره کل گفت: راه اندازی دو مرکز شبانه روزی قرآن کریم در راستای توسعه حفظ یکساله قرآن از گام های موفق این اداره کل در استان قم بوده است.

وی افزود: 45 نفر در این طرح شرکت دارند و تا کنون 8 جز قرآن کریم را حفظ کرده اند و قطعا در مقطع یک ساله خود کل قرآن را حفظ خواهند کرد.

وی اظهارکرد: طرح تربیت 20 هزار حافظ قرآن نیز در استان قم با جدیت دنبال می شود و برای این امر نیز فعالیت ها و برنامه های هدفمند و دقیقی طراحی و در حال اجرا است که امیدواریم بتوانیم به زودی به آمار 20 هزار حافظ حداقل یک جز قرآن برسیم.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قم تصریح کرد: در روزهای گذشته یک افتخار تاریخی برای استان قم در مسابقات سراسری قرآن کشور بدست آمد و برای اولین بار استان صاحب رتبه اول مجموع مسابقات شد؛ در این مسابقات حافظ قمی به مقام اول بخش حفظ رسید و قاری قمی نیز به مقام دوم بخش حفظ دست یافت.

انتهای پیام

captcha