۳۰ آذر؛ مهلت شرکت در جشنواره رسانه‌ای ابوذر گیلان
کد خبر: 3761939
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸

۳۰ آذر؛ مهلت شرکت در جشنواره رسانه‌ای ابوذر گیلان

گروه اجتماعی ـ رئیس بسیج رسانه گیلان ‌از برگزاری چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان خبر داد و گفت: ۳۰ آذر ‌آخرین مهلت شرکت در این جشنواره است.

30 آذر؛ مهلت شرکت در جشنواره رسانه ای ابوذر گیلان

محسن جعفری، رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان در گفت وگو با ایکنا از گیلان، القای یأس و ناامیدی را از راهبردهای دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و اظهار کرد: در آستانه چهل سالگی انقلاب قرار داریم و دشمن به دنبال آن است تا انقلاب اسلامی را ناکارآمد جلوه دهد و در این مسیر از ابزاری همچون بنگاه های خبرپراکنی استفاده می‌کند.

وی با تاکید بر لزوم مقابله با فعالیت‌های رسانه‌ای دشمنان انقلاب، تصریح کرد: باید با استفاده از ابزار رسانه دستاوردهای انقلاب اسلامی را به جامعه معرفی و نقاط مثبت انقلاب را بیان کنیم.

این مسئول فرهنگی از برگزاری چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان خبر داد و عنوان کرد: بصیرت و دشمن‌شناسی، مسائلی صنفی خبرنگاران، اقتصاد مقاومتی، حمایت از کالای ایرانی، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی و خدمات اجتماعی و محرومیت‌زدایی از محورهای جشنواره مذکور است.

جعفری با بیان اینکه علاقمندان برای شرکت در جشنواره استانی ابوذر می توانند آثار خود را در قالب عکس، یادداشت، گزارش، موشن‌گرافی، خبر، مصاحبه، کاریکاتور، فیلمنامه، مقاله و فیلم کوتاه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند، گفت: 30 آذر 97 آخرین مهلت شرکت در جشنواره رسانه ای ابوذر استان گیلان است.

انتهای پیام

captcha