«قرآن و انجیل» نویسنده آلمانی چه می‌گوید؟
کد خبر: 3761973
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴
کتابی که در 2018 منتشر شد؛

«قرآن و انجیل» نویسنده آلمانی چه می‌گوید؟

گروه بین‌الملل ــ کتاب «قرآن و انجیل؛ مقایسه دو دین بزرگ جهان» از تألیفات پروفسور «توماس شیرماخر» آلمانی است و نگاهی ویژه به مؤلفه‌های اتحاد و تفکیک دو دین اسلام و مسیحیت دارد.

به گزارش ایکنا؛ «قرآن و انجیل؛ مقایسه دو دین بزرگ جهان» عنوان اثری از پروفسور «توماس شیرماخر» است که در آن به توضیح درباره مؤلفه‌هایی که سبب اتحاد دو دین اسلام و مسیحیت می‌شود و کدام عناصر سبب جدایی آنها از هم خواهد شد، پرداخته، وی معتقد است که خواندن این کتاب به درک بهتر دو دین الهی یاد شده کمک خواهد کرد.

بنا به اعلام رایزنی فرهنگی ایران در آلمان، قرآن و انجیل(کتب مقدس مسلمانان و مسیحیان) درباره دو دین بزرگ جهان است. دو کتابی که هر کدام ده‌ها میلیون بار منتشر شده‌اند و مطالب و محتوای آنها، تاریخ بسیاری از کشورهای جهان را شکل داده است، اما این دو کتاب، با وجود شباهت‌هایی که به هم دارند، در شکل و سبک پیام‌ها، متفاوت هستند.

«قرآن و انجیل؛ مقایسه دو دین بزرگ جهان» با عنوان لاتین « Prof. Dr. mult. Thomas Schirrmacher»، در سال 2018 میلادی و در 160 صفحه، به زبان آلمانی منتشر شده است.

رایزنی فرهنگی ایران در آلمان با نشر خبر کتاب تأکید کرده است که درباره محتوای اثر و آرای نویسنده این کتاب نظری نداشته و صرفاً وظیفه اطلاع‌رسانی آثار منتشر شده را برعهده دارد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
captcha