خط سرخ شهادت؛ آرمان ملت پایدار ایران در مسیر انقلاب
کد خبر: 3762007
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳

خط سرخ شهادت؛ آرمان ملت پایدار ایران در مسیر انقلاب

گروه اجتماعی ــ نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: پاسداشت یاد و خاطره شهدا حرکتی فرهنگی است که آموزه‌های شهدای کربلای ایران را نسل به نسل منتقل می‌کند و این خط سرخ، آرمان ملت پایدار و مقاوم ایران در مسیر انقلاب و در برابر سیاست‌های سلطه‌جویانه استکبار است.

خط سرخ شهادت،آرمان ملت پایدارایران درمسیرانقلاب

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه تبریز، ظهر امروز در دیدار با اعضای ستاد برگزاری یادواره شهدای ارسباران، گفت: پاسداشت یاد و خاطره شهدا حرکتی فرهنگی است که آموزه‌های شهدای کربلای ایران را نسل به نسل منتقل می‌کند و این خط سرخ، آرمان ملت پایدار و مقاوم ایران در مسیر انقلاب و در برابر سیاست های سلطه جویانه استکبار است.

وی با تجلیل از همت و همدلی مردم شهید پرور و مسئولان 5 شهرستان شمالی استان در برگزاری یادواره شهدای این منطقه خاطرنشان کرد: به اعتقاد ما شیعیان رمز ماندگاری عاشورا به خاطر تکرار آموزه‌های آن در طول سالیان متمادی است و این پاسداشت‌ها قیام مکتب سرخ امام حسین(ع) را در دنیا مطرح و در بین ادیان مختلف نیز فراگیر کرده است.
امام جمعه تبریز ادامه داد: برگزاری مراسم گرامی داشت شهدای گلگون کفن میهنمان، هم نظام اجتماعی را در مسیر فرهنگ ارزشمند ایثار و شهادت قرار می‌دهد و هم این فرهنگ را در بین نسل جدید کشور فراگیر می‌کند.
وی با اشاره حضور با شکوه مردم ایران و آذربایجان‌شرقی در راهپیمایی 13 آبان گفت: آفرین بر ملت آگاه و همیشه در صحنه که در این مقطع حساس که دشمن اراده کرده نور اسلام را خاموش کند به تاسی همان خون‌های پاک شهیدان، عزت و اقتدار آفریدند و با صلابت حضورشان دشمن را مجبور به عقب نشینی کردند.
حجت‌الاسلام آل هاشم افزود: مقاومت ملت ایران، خون پاک شهیدان و فداکاری نیروهای مسلح در به تصویر کشیدن توان موشکی کشور، دشمن را از مواضع ضد ایرانی خود در تحریم های ظالمانه و جنگ اقتصادی به عقب رانده است.
انتهای پیام

captcha