عضویت بیش از ۱۴۰ فعال قرآنی قزوین در صندوق قرض‌الحسنه
کد خبر: 3762019
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۰

عضویت بیش از ۱۴۰ فعال قرآنی قزوین در صندوق قرض‌الحسنه

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مدیرعامل اتحادیه مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت قزوین از عضویت بیش از ۱۴۰ نفر در صندوق قرض‌الحسنه فعالان قرآنی این استان خبر داد.

عضویت بیش از 140 فعال قرآنی قزوین در صندوق قرض‌الحسنه

محمد نیکی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت استان قزوین در گفت‌وگو با ایکنا از قزوین، از تأسیس و راه‌اندازی صندوق قرض‌الحسنه فعالان قرآنی در استان خبر داد و اظهار کرد: این صندوق به همت اتحادیه مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت استان قزوین از شهریورماه سال جاری تأسیس و در حال فعالیت است.
وی افزود: تاکنون بیش از 140 نفر در این صندوق ثبت‌نام کرده‌اند و ثبت‌نام از متقاضیان نیز ائم از فعالان قرآنی استان شامل مربیان قرآنی، مدیران مؤسسات و خانه‌های قرآنی، قاریان، اساتید و معلمان قرآنی، حافظان قرآن همچنان ادامه دارد.
عضو شورای توسعه فرهنگ قرآنی استان قزوین یادآور شد: از ویژگی‌های این صندوق فعالان قرآنی استان می‌توان به این نکته اشاره کرد که با افتتاح حساب در این صندوق صاحبان آن می‌توانند تسهیلاتی سه تا پنج برابر موجودی خود را به‌صورت قرض‌الحسنه دریافت کنند.
وی با بیان اینکه این صندوق به‌صورت سراسری برای فعالان قرآنی در حال فعالیت است و در استان قزوین نیز تحت نظر یکی از بانک‌های عامل فعالیت خود را آغاز کرده است، تصریح کرد: بازپرداخت وام بستگی به میزان وام دریافتی دارد و برای دریافت آن حداقل 5 ماه دوره انتظار پیش‌بینی شده است.
این مسئول تصریح کرد: برای بررسی و تأیید صلاحیت متقاضیان وام رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان طبق آیین‌نامه تدوین‌شده به‌عنوان ناظر در کمیته نظارت حاضر است تا بر حسن انجام امور صندوق نظارت داشته باشند.
عضو هیئت‌مدیره اتحادیه مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت استان قزوین در پایان اعلام کرد: متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام و عضویت در صندوق فعالان قرآنی با در دست داشتن، فتوکپی شناسنامه، کپی کارت ملی و فتوکپی مدرک قرآنی همه‌روزه صبح‌ها از ساعت ۹ الی ۱۲ به دفتر اتحادیه واقع در قزوین خیابان فلسطین تقاطع عمران طبقه تحتانی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مراجعه کنند.

انتهای پیام

captcha