تجمع هیئات عزاداری در مصلی المهدی(عج) زابل
کد خبر: 3762155
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۴

تجمع هیئات عزاداری در مصلی المهدی(عج) زابل

کانون خبرنگاران نبأ ــ مراسم ویژه عزاداری سالروز رحلت حضرت رسول اکرم(ص) و امام حسن مجتبی(ع) با حضور خیل انبوهی از مردم ولایتمدار و انقلابی منطقه سیستان در حسینیه شهیدین قاسم میرحسینی و محسن خزائی زابل برگزار شد.

تجمع هیئات عزاداری در مصلی المهدی(عج) زابل

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ همزمان با ۲۸ صفر سالروز رحلت حضرت رسول اکرم(ص) و امام حسن مجتبی(ع) مراسم ویژه‌ای در حسینیه شهیدین قاسم میرحسینی و محسن خزائی واقع در مجتمع بزرگ مصلی المهدی(عج) زابل برگزار شد.

در این مراسم «زیارت مخصوص حضرت رسول(ص) از بعید» با نوای دلنشین حجت‌الاسلام والمسلمین سیدقاسم هاشمی امین قرائت شد و پس از آن حجت‌الاسلام‌والمسلمین قنبر راشکی به بیان گوشه‌هایی از تاریخ صدر اسلام و مشقت‌هایی که حضرت پیامبر(ص) در راه اعتلای دین مبین اسلام متحمل شدند، پرداخت.

سپس حجت‌الاسلام والمسلمین علی اکبر کیخا، خطیب و امام جمعه زابل به ایراد سخن پرداخت و از متولیان برگزاری مراسم‌های مذهبی خواست با حفظ وحدت و انسجام مراسم ویژه ایام عزاداری معصومین(علیهم السلام) را در یک مکان مشخص و با شکوه هرچه تمامتر برگزار کنند و از موازی کاری بپرهیزند.

امام جمعه زابل برگزاری مراسم با شکوه در عزای معصومین(علیهم السلام) را حق مردم متدین، ولایتمدار و انقلابی منطقه سیستان برشمرد و گفت: اخیرا تحرکاتی مشاهده می‌شود که شکوه مثال‌زدنی و اتحاد و انسجام مردم متدین سیستان را نشانه رفته است. 

حجت‌الاسلام والمسلمین علی اکبر کیخا فرماندار زابل را مخاطب قرار داد و گفت: از جنابعالی به عنوان رئیس شورای اداری و شورای تأمین شهرستان انتظار داریم با نگرشی عمیق این موضوع را مورد بررسی قرار دهید و با متخلفان برخورد کنید تا دیگر شاهد این دودستگی‌ها نباشیم.

حسین قدس‌نیا

انتهای پیام

captcha