رسانه‌ها نقش موثری در ترویج فرهنگ رضوی دارند
کد خبر: 3762262
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳

رسانه‌ها نقش موثری در ترویج فرهنگ رضوی دارند

گروه فرهنگی- مسئول کانون رسانه خادمیاران آستان قدس رضوی البرز بر نقش رسانه‌ها در ترویج فرهنگ رضوی تاکید کرد و گفت: اصحاب رسانه با فعالیت‌های خود در این حوزه می‌توانند خادمیار رضوی باشند.

رسانه‌ها نقش موثری در ترویج فرهنگ رضوی دارند

ابوالفضل مهرابی‌پور، مسئول کانون رسانه خادمیاران آستان قدس رضوی البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز به جایگاه خادمیاران رسانه آستان قدس رضوی اشاره و اظهارکرد: خادمیاری آستان قدس رضوی آرزویی است که بسیاری از مشتاقان و علاقمندان به امام رضا(ع) در دل می‌پرورانند.
وی افزود: فضایی که در تولیت آستان قدس رضوی به منظور خدمت‌رسانی فراهم شده است، یک فرصت برای کسانی است که تمایل دارند خادم حضرت امام رضا(ع) باشند.
این مسئول با بیان اینکه خادمیاری مختص به محدوده جغرافیایی خاص حرم مطهر نیست، توضیح داد: خادمان امام رضا(ع) فراتر از حرم درشهر، حتی در سطح بین الملل با نیت خادمی می‌توانند در این حوزه فعالیت کنند.
این استاد دانشگاه در ادامه به نقش اصحاب رسانه در ترویج فرهنگ رضوی اشاره و بیان کرد: اصحاب رسانه در قالب‌های متعدد خبر، گزارش، یادداشت و ... می‌توانند در راستای تبیین فرهنگ رضوی گام بردارند و در چارچوب رسانه خادمیار رضوی باشند.
مهرابی‌پور تاکید کرد: تبیین فرهنگ رضوی، منش و سیره امام مهربانی، حضرت امام رضا(ع) به واسطه ابزار رسانه و با اهتمام اصحاب قلم میسر می‌شود.
مسئول کانون رسانه خادمیاران آستان قدس رضوی البرز تصریح کرد: برپایی نشست‌های هم‌اندیشی، شناسایی محرومان و خدمت‌رسانی به آنان، تهیه و تنظیم اخبار مرتبط با آستان قدس رضوی از جمله برنامه‌هایی است که در کانون رسانه خادمیاران آستان قدس رضوی طی یکسال گذشته اجرا شده است.
انتهای پیام

captcha