خودکفایی یک‌هزار و ۶۱۷ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
کد خبر: 3762333
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳
طی شش‌ماهه نخست سال‌جاری صورت گرفت؛

خودکفایی یک‌هزار و ۶۱۷ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی

گروه اجتماعی-معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام‌خمینی(ره) آذربایجان‌غربی تصریح کرد: طی شش‌ماهه نخست سال‌جاری، یک‌هزار و ۶۱۷ مددجوی تحت پوشش کمیته امداد آذربایجان‌غربی، با رسیدن به مرحله توانمندی و خودکفایی، از گردونه حمایتی خارج شدند.

خودکفایی یک‌هزار و ۶۱۷ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی

امیر امیرنیا، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام‌خمینی(ره) آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، با بیان اینکه توانمندسازی و اشتغال نیازمندان بهترین راهکار برای کمک به آن‌ها است، افزود: طی شش‌ماهه نخست سال‌جاری، یک هزار و ۶۱۷ مددجوی تحت پوشش کمیته امداد آذربایجان‌غربی، با رسیدن به مرحله توانمندی و خودکفایی، از گردونه حمایتی خارج شدند.
وی افزود: از تعداد مددجویان خارج شده از گردونه حمایت کمیته امداد استان، در نیمه نخست سال جاری، یک هزار و ۳۸۷ خانوار با سرپرست مرد و ۲۳۰ خانوار با سرپرست زن بوده‌است.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام‌خمینی(ره) آذربایجان‌غربی بااشاره به وام‌های اشتغال پرداختی به مددجویان تحت حمایت، بیان کرد: در شش‌ماهه نخست امسال، ۹۷۵ مورد وام اشتغال به مددجویان تحت حمایت با اعتبار ۱۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از محل منابع بانکی و صندوق قرض ‌الحسنه امداد ولایت پرداخت شده است.
وی با اشاره به ارائه تسهیلات خودکفایی در نیمه دوم امسال، اظهار کرد: همچنین در نیم‌سال دوم امسال، هفت‌هزار و ۴۲۵ مددجوی آذربایجان‌غربی، تسهیلات اشتغال و خودکفایی دریافت خواهند کرد.
انتهای پیام

captcha