وزرای جدید سریعا اقتصاد کشور را سامان دهند/ افزایش روزانه قیمت‌ها قابل قبول نیست
کد خبر: 3762359
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲

وزرای جدید سریعا اقتصاد کشور را سامان دهند/ افزایش روزانه قیمت‌ها قابل قبول نیست

گروه سیاست و اقتصاد- امام جمعه موقت تبریز، رسیدگی به وضعیت دستمزد کارگران و بازنشستگان را خواستار شد و گفت: گذران زندگی با این مبالغ بسیار سخت است و همه مردم انتظار دارند وزیران محترمی که رای آوردند سریعا برنامه ریزی کرده و حداقل بخشی از مشکلات اقتصادی کشور را سامان دهند.

وزرای جدید سریعا اقتصاد کشور را سامان دهند/ افزایش روزانه قیمت‌ها قابل قبول نیست

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام احمد مطهری‌اصل، امام جمعه موقت تبریز، امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تبریز، در مصلای اعظم امام خمینی(ره) اظهار کرد: مقاومت را جوانان از لحاظ نظری و عملی جدی بگیرند و هراسی از توپ و تانک دشمن نداشته باشند چراکه ما نیز در حال حاضر همه آنها را داریم و قطعا روزی فرا می‌رسد تا در بیت‌المقدس نماز جماعت به پا داریم.

وی با اشاره به ترمیم تیم اقتصادی دولت گفت: رئیس‌جمهور در انتخاب چهار وزیر اعلام کرده بود که مردم منتظر ثمره این انتخاب هستند و البته مجلس نیز با رای بالا، رای اعتماد به وزرا دادند.

خطیب جمعه تبریز ادامه داد: مردم ایران اسلامی انتظاراتی از قبیل توقف گرانی در جامعه به خصوص در امرار معاش دارند چراکه برخی از اقلام جزو ضرورت‌های زندگی بوده و اینکه روز به روز قیمت‌ها افزایش یاید، قابل قبول نیست و باید هر چه سریع‌تر جلوی تورم، افزایش قیمت ارز و سکه گرفته شود.

حجت‌الاسلام مطهری اصل، تصریح کرد: مطالبه دیگر مردم نظارت بر واردات و صادرات و هرج و مرج در این کار است چراکه مردم مستقیما با مشکلات اقتصادی روبه رو هستند.

امام جمعه موقت تبریز، در ادامه به سخنان مقام معظم رهبری در آستانه ۱۳ آبان اشاره کرد و افزود: جوانان مقاومت را عملا و نظرا جدی بگیرند و از امکانات دشمنان هراس نکنند چرا که سال‌ها پیش که تجهیزاتی نداشتیم بر دشمنان فایق آمدیم، امروز مجهزیم و با قدرت ایمان و اعتقاد همچنان در برابر دشمنان خواهیم ایستاد.

وی با اشاره به حلول ماه ربیع‌الاول نیز گفت: در این ماه مهم ترین نعمت الهی که همان ولادت با سعادت پیامبر اکرم(ص) به وقوع می‌پیوندد و همچنین شروع امامت امام زمان(ع) نیز در این ماه بlاست که این دو رویداد، نعمات بزرگی برای جهان اسلام و تشیع است.

امام جمعه موقت تبریز با بیان این‌که اول ربیع الاول مبدا تاریخ قمری بوده و پیامبر (ص) در این روز از مکه به مدینه هجرت کرده است، افزود: امروز، ۱۴۴۰ سال از آن واقعه سپری شده است.

وی در ادامه به بصیرت و شجاعت شیعیان اشاره کرد و افزود: امروز هم آمریکا و اسراییل نهایت حربه‌های خود را به کار می‌گیرند چرا که شجاعت و دلیری شیعیان را برنمی‌تابند؛ شیعیان علی(ع) در لبنان، سوریه، یمن، افعانستان، پاکستان، و... در مقابل اسکتبار ایستاده‌اند.

حجت‌الاسلام مطهری اصل، در بخش دیگری از سخنانش به فرارسیدن دهه وقف نیز اشاره کرد و گفت: هلال احمر در مورد دریافت و به کارگیری موقوفات مربوط به "تجهیزات پزشکی" اعلام آمادگی کرده است.

انتهای پیام

captcha