ملت ایران با فشار اقتصادی تسلیم خواسته دشمن نمی‌شود
کد خبر: 3762367
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶

ملت ایران با فشار اقتصادی تسلیم خواسته دشمن نمی‌شود

گروه سیاسی- امام جمعه کرج گفت: دشمنان این نظام از جمله آمریکا بدانند که بصیرت ملت ایران تمامی نقشه‌های آن‌ها را فاش می‌کند چرا که مردم این کشور با فشار اقتصادی تسلیم خواسته دشمن نمی‌شود.

ملت ایران با فشار اقتصادی تسلیم خواسته دشمن نمی‌شود

به گزارش ایکنا از البرز، آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی، امام جمعه کرج، 18 آبان در خطبه‌های نماز جمعه کرج اظهار کرد: آمریکا قصد دارد از طریق اعمال تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی بر ملت ایران پیروز شود، همانطور که آمریکا‌دوستان نیز در فتنه 88 راه پیروزی خود را بی‌ثباتی کشور و تشدید فشارهای اقتصادی می‌دانستند.
وی افزود: دشمنان این نظام از جمله آمریکا بدانند که بصیرت ملت ایران تمامی نقشه‌های آن‌ها را فاش می‌کند چرا که مردم این کشور با فشار اقتصادی تسلیم خواسته دشمن نمی‌شود.
خطیب جمعه کرج تاکید کرد: هدف آمریکا از اعمال تحریم‌ها، دستیابی به خواسته‌های شوم خود است، باید مواظب خود و این تصمیم‌های بیهوده باشد، اگر گوش فرا دهید صدای خرد شدن لیبرال دموکراسی شنیده می‌شود.
نماینده ولی‌فقیه در استان البرز افزود: ستمگران و دشمنان امروزه با تبلیغات گسترده و دروغ‌پردازی‌های کذب سعی در تلقین اعتقادات و برنامه‌های بیهوده خود دارند و تمامی تصمیم‌گیری‌های خود را طوری عملی می‌کنند که از شکست و ناامیدی‌شان، فردی باخبر نشود اما خوب است بدانند که در عالم، مردم‌سالاری دینی حائز اهمیت است و ملت ایران به دنبال نتیجه این مسیر هدایت‌شده هستند.
حسینی همدانی در ادامه با اشاره به اهمیت وحدت در نظام اسلامی، گفت: وحدت ملزومات مشخصی دارد، این امر ارزشمند حول محور رهبری معنا پیدا می‌کند، باید این مهم را جدی بگیریم و در مسیر نشان داده‌شده گامی به‌سوی موفقیت و پیروزی برداریم.
این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تغییرات تیم اقتصادی دولت، افزود: به‌تازگی تغییراتی در کابینه دولت ایجادشده است که امیدواریم باروی کار آمدن افراد جدید بخشی از کمبودها و ناکارآمدی‌ها جبران شود و ضعفی از خود نشان ندهند.
نماینده ولی‌فقیه در استان البرز تصریح کرد: امیدواریم مشکلات اساسی درزمینه کسب‌وکار، مسکن، بازار ارز و غیره باهمت و پشتکار مسئولان به ثبات نهایی برسد و هرروز با پررنگ‌تر کردن نقش خود در جامعه، باعث جلب اعتماد و رضایت ملت ایران بشوند.
امام جمعه کرج در پایان با اشاره رزمایش باشکوه سپاه، گفت: سپاهیان مقاوم ما در این رزمایش باشکوه و استوار تمامی سلاح‌ها و سامانه‌های دفاعی خود را آزمایش کردند و نشان دادند با اتحاد و یکدلی می‌توانیم سلاح‌هایی پیشرفته‌تر برای مقابله با تمهیدات دشمن عرضه کنیم.
انتهای پیام

captcha