قدرت بازدارندگی ایران نشئت گرفته از قدرت موشکی است
کد خبر: 3762373
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹

قدرت بازدارندگی ایران نشئت گرفته از قدرت موشکی است

گروه سیاست و اقتصاد- امام جمعه زنجان گفت: قدرت بازدارندگی امروز ایران در مقابل دشمن نشئت گرفته از قدرت موشکی است و قدرت جمهوری اسلامی روز‌به روز پررنگ‌تر می‌شود.

قدرت بازدارندگی ایران نشئت گرفته از قدرت موشکی استبه گزارش ایکنا از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه زنجان با تبریک حلول ماه ربیع‌الاول اظهارکرد: علاقه داشتن به اهل بیت(ع) به تنهایی کافی نیست بلکه این حب باید توام با عمل و اخلاق باشد.
وی با اشاره به اینکه پیامبر اکرم(ص) مهمترین الگو برای مسلمان به‌شمار می‌آید که در قرآن کریم از ایشان به نام اسوه حسنه نام‌ برده شده ‌است، بیان کرد: اولین روز ماه مبارک ربیع الاول مصادف با هجرت پبامبر اکرم (ص) مبدا تاریخ اسلام است که این حرکت تحول عظیمی ایجاد کرد.
امام جمعه زنجان به فرا رسیدن ۱۹ آبان با ‌عنوان روز مقاومت مردم فلسطین اشاره کرد و گفت: این تاریخ روزی است که فلسطین از سوی سازمان جهانی به رسمیت شناخته شد.
آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه در ۲۰ آبان سال ۹۰ نیز سردار بزرگ اسلام شهید تهرانی مقدم به شهادت رسید، یادآور شد: این شهید والامقام با علم و توان خود در صنعت موشکی کشور تحول  ایجاد کرد و توانست لرزه به اندام دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی بیندازد.
وی قدرت بازدارندگی امروز ایران در مقابل دشمن را نشئت گرفته از قدرت موشکی دانست  گفت: این موشک‌ها صهیونیست‌ها را سر جایش نشانده‌است و مقابل زورگویی آمریکا ایستاده ‌است و پس از شهادت تهرانی مقدم همگان پی به وجود ارزشمند این سرباز اسلام بردند.
خطیب نماز جمعه زنجان به فرا رسیدن ۲۴ آبان روز کتاب‌خوانی و روز بزرگ‌داشت فقیه عالی‌قدر علامه طباطبایی نیز اشاره کرد و گفت: در ۲۴ آبان سال ۵۸ نیز دولت آمریکا رسما تمام دارایی‌های ایران را که در خارج کشور بود مسدود کرد که این موضوع اختصاص به امروز یا دیروز ندارد بلکه مربوط به چهار دهه گذشته است که باید مورد توجه عده‌ای قرار گیرد.
وی خاطرنشان کرد: شعار مرگ بر آمریکا همچون ذکر لااله الاالله از یاد مسلمانان نخواهد رفت، آمریکا چهل سال پیش جنگ خود را با ملت ایران آغاز کرده است و در این مدت از هیچ توطئه و فتنه‌ای دریغ نکرده اما امروز قدرت آمریکا رو به افول است اما قدرت جمهوری اسلامی روز‌به روز پررنگ‌تر می‌شود.
انتهای پیام
captcha