جشنواره «قرآن محور یه کیه تی» در کردستان برگزار می‌شود
کد خبر: 3762440
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸

جشنواره «قرآن محور یه کیه تی» در کردستان برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی - مدیرعامل مؤسسه قرآن و عترت یاران نواب صفوی از برگزاری سومین جشنواره «قرآن محور یه کیه تی» گرامیداشت شهید سیدمجتبی نواب صفوی و همرزمانش در روز‌های ۲۱ و ۲۲ آبان‌ماه در مجتمع فرهنگی ـ. هنری فجر سنندج خبر داد.

سومین جشنواره «قرآن محور یه کیه تی» در کردستان برگزار می‌شود

محمود زال‌نژاد، مدیرعامل مؤسسه قرآن و عترت یاران نواب صفوی در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ تدبر در آیات وحدت آفرین در جامعه اسلامی ایران و مردم فهیم کردستان و به منظور گرامیداشت منادی وحدت مسلمانان جهان شهیدن نواب صفوی با همکاری شورای توسعه فرهنگ قرآنی استان کردستان سومین جشنواره «قرآن محور یه کیه تی» مسابقات متنوع قرآنی را در سطح استان برگزار کرده است.
وی با اشاره به رشته‌های بخش مسابقه این جشنواره افزود: حفظ شفاهی قرآن در رشته‌های حفظ (یک جزء، 10 جزء و کل قران کریم) ویژه آقایان، حفظ کتبی سوره مبارکه یاسین و واقعه، قرالئت ترتیل ویژه بانوان و آقایان بالا و زیر 16 سال، ابتهال خوانی فردی ویژه آقایان از رشته‌های بخش مسابقه این جشنواره است.
زال نژاد بیان کرد: داوطلبان شرکت در بخش مسابقه این جشنواره از 10 مهرماه تا 20 آبان ماه فرصت دارند تا با مراجعه به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، اوقاف و امور خیریه و اداره تبلیغات اسلامی نسبت به ثبت نام خود در این جشنواره اقدام کنند.
وی از برپایی نمایشگاه آثار هنری قرآنی از سوی هنرمندان استان با محوریت آیات و سنت پیامبر(ص) در حاشیه این جشنواره خبر دادو یادآور شد: سومین جشنواره «قرآن محور یه کیه تی» 21 و 22 آبان ماه در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزار می شود.
انتهای پیام

captcha