ورود جبهه عفاف و حجاب فارس به فعالیت‌های محرومیت‌زدایی
کد خبر: 3762479
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳

ورود جبهه عفاف و حجاب فارس به فعالیت‌های محرومیت‌زدایی

گروه اجتماعی ـ دبیر جبهه مردمی عفاف و حجاب فارس از ورود این جبهه به فعالیت‌های محرومیت‌زدایی و اشتغالزایی مناطق آسیب‌پذیر شهرها و حتی مناطق زلزله‌زده كرمانشاه خبر داد.

محمدحسین اسلامی، دبیر جبهه مردمی عفاف و حجاب فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، از ورود این جبهه به فعالیت‌های محرومیت‌زدایی خبر داد و گفت: یكی از كارهایی كه در جبهه مردمی عفاف و حجاب فارس از سال گذشته آغاز كرده و امسال هم آن را تداوم دادیم بحث ورود به مناطق محروم و آسیب‌پذیر شهر است.
وی در این مبحث ما حركت‌های زیربنایی و زیرساختی را آغاز كرده و آن را تداوم خواهیم داد، افزود: ما در بحث مشاوره، انگیزشی و حتی اشتغالزایی خانواده‌های بی سرپرست در این مناطق ورود كردیم.

آموزش مشاغل خانگی 
اسلامی ادامه داد:‌ در این راستا دو برنامه را اولویت كار خود قرار داده‌ایم، یكی آموزش مشاغل خانگی و دوم اهدای اقلام مورد نیاز برای راه‌اندازی مشاغل خانگی مانند چرخ خیاطی، لوازم و ادوات كشاورزی خانگی و راه‌اندازی گلخانه و غیره كه در این مباحث كمك‌های مالی به متقاضیان داشتیم.

ورود به مبحث محرومیت‌زدایی 
دبیر جبهه مردمی عفاف و حجاب فارس در پاسخ به این سؤال كه چرا این جبهه به مبحث محرومیت‌زدایی و اشتغالزایی ورود كرده است، گفت: اعتقاد داریم كه اگر بتوانیم بحث اشتغالزایی و مشكلات مالی خانواده‌ها را حل كنیم، بسیاری از مسائل و مشكلات و آسیب‌ها كمتر خواهد شد.
وی اضافه كرد: از سوی دیگر ما كارهای تربیتی خود را در موضوع عفاف و حجاب در كنار تمام این اقدامات برای خانواده‌ها انجام می‌دهیم.

حمایت از زلزله‌زدگان كرمانشاه
اسلامی همچنین از حمایت جبهه مردمی عفاف و حجاب فارس از زلزله‌زدگان كرمانشاه خبر داد و گفت: جبهه مردمی عفاف و حجاب به یكی از روستاهای زلزله‌زده این مناطق ورود و تلاش كرد تا خانه‌های آنان را آماده كند و همچنین تاكنون مشكلات برخی از زلزله‌زدگان در بحث درمانی مشكل داشتند برطرف كرده و حمایت‌های مالی خود را برای آنان انجام دادیم.
انتهای پیام

captcha