فعالیت مدارس قرآنی بیت‌الاحزان در استان فارس/ حمایت‌ها بسیار كم است
کد خبر: 3762496
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰

فعالیت مدارس قرآنی بیت‌الاحزان در استان فارس/ حمایت‌ها بسیار كم است

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان از فعالیت 3 مدرسه ابتدایی قرآنی ذیل این مؤسسه در استان فارس خبر داد.

حجت‌الاسلام علیرضا شاهسونی، مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با بیان اینكه این مؤسسه به مدارس ابتدایی ورود كرده است، از فعالیت 3 مدرسه ابتدایی قرآنی ذیل این مؤسسه در استان فارس خبر داد.
وی افزود:‌ یك مدرسه پسرانه در شهرستان فسا و دو مدرسه پسرانه و دخترانه در بخش بنارویه شهرستان لارستان استان فارس ذیل این مؤسسه و با مجوز و تحت نظارت آموزش و پرورش مشغول فعالیت هستند.
شاهسونی ادامه داد:‌ در این مدارس علاوه بر این‌ها فعالیت‌های آموزشی مطابق روال سایر مدارس انجام می‌شود، مباحثی پیرامون مفاهیم قرآن و احكام و همچنین آموزش حفظ قرآن با دانش‌آموزان كار می‌شود.
عضو شورای توسعه فرهنگ قرآنی كشور اظهار كرد: در این مدارس تلاش می‌شود تا دانش‌آموزان در هر سال تحصیلی حداقل یك جزء قرآن را حفظ كنند لذا در 6 سال تحصیل در این مدارس می‌توانند حداقل 5 یا 6 جزء قرآن را حفظ كنند.
وی در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینكه اگر زمینه فراهم شود، قطعاً ما این مدارس قرآنی را گسترش خواهیم داد، گفت: متأسفانه حمایت‌ها بسیار كم است و مشكلات مالی فعلاً اجازه گسترش این مدارس را به ما نمی‌دهد.
انتهای پیام

captcha