برگزاری نخستین جشنواره داستان‌نویسی «بومی محلی» در چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3762523
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵

برگزاری نخستین جشنواره داستان‌نویسی «بومی محلی» در چهارمحال و بختیاری

گروه فرهنگی ـ‌ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری نخستین جشنواره استانی داستان‌نویسی «بومی محلی» در استان خبر داد و گفت: این جشنواره همزمان با دهه مبارک فجر برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، به نقل از شبستان، جواد کارگران گفت: نخستین جشنواره داستان نویسی «بومی محلی» با همکاری انجمن ادبیات داستانی و انجمن نویسندگی سخن شهرکرد برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در ادامه افزود: ارسال حداکثر ۲ اثر، آثار ارسالی باید به صورت تایپ شده در قالب فایل word باشد، از جمله شرایط شرکت در نخستین جشنواره داستان نویسی «بومی محلی» است.

وی ابراز کرد: نخستین جشنواره داستان نویسی «بومی محلی» در رده‌های سنی کودک و نوجوان تا ۱۵ سال، جوانان ۱۶ تا ۲۸ و بزرگسالان ۲۹ سال به بالا است.

کارگران بابیان اینکه آخرین مهلت ارسال آثار ۲۰ دی سال جاری تعیین شده است گفت: اختتامیه نخستین جشنواره داستان نویسی «بومی محلی» همزمان با دهه مبارک فجر در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری یادآور شد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۳۳۳۳۴۸۹۰ تماس بگیرند.
انتهای پیام

captcha