۱۳ برنامه‌ ملی قرآنی در دهه‌ فجر امسال در سطح کشور برگزار می‌شود
کد خبر: 3762568
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰

۱۳ برنامه‌ ملی قرآنی در دهه‌ فجر امسال در سطح کشور برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی- عضو هیأت امنای سازمان دارالقرآن گفت: 13 برنامه‌ملی در آستانه چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی توسط سازمان دارالقرآن در سطح کشور برگزار می‌شود.

۱۳ برنامه‌ملی قرآنی در دهه‌فجر سال جاریبرگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از کردستان، استاد حاجی شریف، ارزیاب سازمان دارالقرآن کشور امروز، 19 آبان ماه با حضور در مجتمع فرهنگی نور اداره تبلیغات اسلامی قروه اظهار کرد: بعید می‌دانم که دستگاهی در کشور باشد که طرح‌ها و برنامه‌هایش از جهت آموزشی و محتوا به اندازه سازمان تبلیغات اسلامی باشد.
وی افزود: مؤثرترین فرد در زمینه قرآن‌آموزی و فعالیت‌های قرآنی مقام معظم رهبری مدظله العالی است که ایشان همواره به این امر توجه داشته‌ و تذکر لازم به فعالیت داده‌اند.
استاد حاجی شریف با اشاره به اینکه متأسفانه مسئولان در محافل و مجالس قرآنی حضور کمرنگی دارند، بیان کرد: یکی از راه‌های پیشبرد برنامه‌های قرآنی شناسایی خیرین و جذب منابع مالی از این طریق است که باید به فرهنگی عمومی تبدیل شود.
وی با اشاره به اینکه کیفیت برنامه‌های قرآنی اهمیت بالایی دارد، عنوان کرد: اگر در شهرستانی چند مؤسسه قرآنی وجود داشته باشد که با کیفیت مطلوب برنامه اجرا می‌کنند کافی است.
ارزیاب سازمان دارالقرآن وی افزود: با توجه به آمار پایین صحیح خوانان قرآن کریم در سطح کشور لازم است در این زمینه تلاش مضاعف صورت گیرد.
وی در ادامه از اجرای ۱۳ برنامه ملی در آستانه چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی توسط سازمان دارالقرآن خبر داد و یادآور شد: همایش تجلیل از نفرات برتر قرآنی بعد از انقلاب، همایش حفاظ قرآن کریم، همایش مربیان و اساتید سبک زندگی قرآنی، همایش ناشران خطاطان و مترجمان قرآن کریم، مسابقه استعدادهای درخشان قرآنی و.. . که با کیفیت بی‌نظیر برگزار خواهند شد.
انتهای پیام

captcha