ساخت زائرسرای خراسان‌شمالی در مشهدالرضا(ع) به‌زودی آغاز می‌شود
کد خبر: 3762589
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹

ساخت زائرسرای خراسان‌شمالی در مشهدالرضا(ع) به‌زودی آغاز می‌شود

گروه اجتماعی - عملیات اجرایی زائرسرای خراسان‌شمالی در مشهد مقدس با دستور مساعد و پیگیری استاندار خراسان‌شمالی به‌زودی آغاز می‌شود.

ساخت زائرسرای خراسان‌شمالی در مشهدالرضا(ع) به زودی آغاز می‌شود

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی استانداری محمد‌رضا خباز، استاندار خراسان‌شمالی در نشستی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و شماری مسئولان شهرداری منطقه ثامن در مشهد مقدس اظهار کرد: ساخت چنین زائرسرایی برای استفاده زائرانی که تمکن مالی کمتری دارند و امکان بهره‌مندی آن‌ها از هتل فراهم نیست، امری واجب و ضروری بوده و این مهم یک باقیات الصالحات برای مسئولان استان است.
وی با تاکید بر اینکه همه تلاش و مساعی خود را برای عملیاتی شدن این پروژه به کار می‌گیریم، از تأمین 20 میلیارد ریال اعتبار اولیه از منابع استانداری برای شروع کار خبر داد و ابراز امیدواری کرد که 10 میلیارد ریال دیگر نیز به‌زودی برای این امر تخصیص یابد.
خباز عنوان کرد: در روزهای آتی نشستی با مدیران اجرایی، صنایع بزرگ و واحدهای تولیدی و خیّران استان در بجنورد برگزار خواهد شد تا هر کدام به فراخور کار و امکانات، بخشی از هزینه اجرای طرح، هم چنین تامین مصالح و ماشین آلات ساختمانی را به عهده گیرند.
وی تاکید کرد: اطمینان دارم با تقسیم کار و مدیریت حساب شده و پای کارآمدن همه دستگاه‌ها، صنایع و افراد خیّر، این زائرسرا به خوبی ساخته و تجهیز خواهد شد.
حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی نیز در این جلسه اظهار کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر تسهیل شرایط زیارت زوار امام رضا(ع) به ویژه اقشار مستضعف، ساخت زائرسراهای استانی در دستورکار استان‌های مختلف قرار گرفته است.
وی این پروژه را کاری ماندگار توصیف کرد و از استاندار خواست، خطاب به شهرداری‌ها، دستگاه‌های اجرایی و صنایع بزرگ استان دستورات لازم را برای کمک به ساخت این زائرسرا صادر کند.
وی ادامه داد: اگر مردم و خیّران ببینند که اجرای طرح آغاز شده است، مشارکت بیشتری خواهند داشت و روند کار تسریع می‌شود.
انتهای پیام.

captcha