ارسال ٦٧٠ اثر به دبیرخانه جشنواره شعر خراسان‌شمالی
کد خبر: 3762600
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵

ارسال ٦٧٠ اثر به دبیرخانه جشنواره شعر خراسان‌شمالی

گروه فرهنگی - رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فاروج از وصول ٦٧٥ اثر از ۱۹٢ شاعر به دبیرخانه ششمین جشنواره شعر استان خبر داد.

ارسال ٦٧٠ اثر به دبیرخانه ششمین جشنواره شعر خراسان‌شمالی

جواد نظری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فاروج در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی، اظهار کرد: تاکنون 670 اثر به دیرخانه جشنواره ارسال شده که شهرستان بجنورد با ٢٣٢ اثر و شیروان با ١٤٤ اثر بیشترین آثار ارسالی را به خود اختصاص داده‌اند.
وی با بیان اینکه ششمین جشنواره شعر استانی در چهار بخش اصلی، ویژه، جنبی و نوقلمان برنامه‌ریزی شده است، گفت: موضوعات بخش اصلی، آزاد است ودربخش ویژه نیز شاعران آثار خود را با موضوعات قرآن و عترت و در بخش جنبی هم در موضوعات نماز، ادبیات دفاع مقدس و ادبیات انقلاب به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند.
رئیس ستاد اجرایی جشنواره شعر خراسان‌شمالی با اشاره به اینکه در بخش نوقلمان، رده سنی کمتر از ۱۵ سال نسبت به ارسال اشعار خود در این بخش اقدام کردند، افزود: در دو بخش شعر آزاد و کلاسیک نفرات برتر شهرستان‌ها به‌صورت جداگانه مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.
نظری با بیان اینکه شاعران همه شهرستان‌های خراسان‌شمالی اشعار خود را درهمه قالب‌های شعری ارسال کرده و هر شاعر می‌توانست در هر بخش سه اثر به دبیرخانه ارسال کند، افزود: در مجموع ٦٧٥ اثر از ١٩٢ شاعر به دبیرخانه جشنواره رسید.
وی زمان برگزاری اختتامیه را 30 آبان سال جاری و به میزبانی شهرستان فاروج اعلام کرد.
انتهای پیام

captcha