اعزام کاروان دانش‌آموزان خراسان‌شمالی به اردوی راهیان نور
کد خبر: 3762625
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹

اعزام کاروان دانش‌آموزان خراسان‌شمالی به اردوی راهیان نور

گروه اجتماعی - اولین کاروان راهیان نور دانش‌آموزان دختر خراسان‌شمالی امروز 19 آبان‌ماه سال جاری به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

اعزام اولین کاروان راهیان نور دانش آموزان خراسان‌شمالی به مناطق عملیاتی جنوب کشور

عباس سعیدی، سرپرست آموزش و پرورش استان در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی اظهار کرد: امروز 19 آبان ماه سال جاری حدود 200 نفر از دانش‌آموزان دختر شهرستان بجنورد از مسجد شهدا به سفر معنوی راهیان نوراعزام شدند.
وی ادامه داد: دانش آموزان در این سفر ضمن حضور در شهر مقدس قم و زیارت بارگاه حضرت معصومه(س) در استان خوزستان طی سه روز از یادمان‌های دوران دفاع مقدس بازدید خواهند کرد.
سعیدی با بیان اینکه اردوی راهیان نور در خراسان‌شمالی با همکاری آموزش و پرورش و سپاه استان برگزار می‌شود و تاکنون برای اعزام شش کاروان برنامه ریزی شده، بیان کرد: دانش آموزان در این اردوی زیارتی با حضور در یادمان‌های شهدا در هویزه، اروندکنار، شلمچه و دهلاویه با فرهنگ ایثار و شهادت بیشتر آشنا می‌شوند.
وی افزود: سهمیه امسال اعزام دانش‌آموز به مناطق جنگی در قالب اردوی راهیان نور پنج هزار و ۶۰۰ نفر تعیین شده که تلاش می‌کنیم این سهمیه به‌طور کامل محقق شود.
سعیدی با بیان اینکه طی سال گذشته بیش از شش هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز از استان به مناطق عملیاتی در جنوب کشوراعزام شدند، گفت: راهیان نور از جمله برنامه‌های پر بار آموزش و پرورش و سپاه پاسداران بوده که تأثیر تربیتی آن کاملاً محسوس و غیر قابل انکار است.
انتهای پیام

captcha