حفظ آیات با محوریت موضوع کاربرد اثرگذاری در زندگی عموم دارد
کد خبر: 3762678
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۲

حفظ آیات با محوریت موضوع کاربرد اثرگذاری در زندگی عموم دارد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مربی پرورشی آموزش و پرورش کرمانشاه و شرکت‌کننده در دوره تربیت حفظ موضوعی قرآن در خصوص اهمیت این دوره، اظهار کرد: آشنایی با حفظ موضوعی روش‌های حفظ آیات با محوریت موضوعات، شیوه‌ای کاربردی و اثرگذار در زندگی عموم مردم است.

حفظ آیات با محوریت موضوع کاربرد اثرگذاری در زندگی عموم دارد

سمیه جعفری، مربی پرورشی آموزش و پرورش کرمانشاه و حافظ 20 جزء از قرآن کریم شرکت‌کننده در اولین دوره حفظ موضوعی قرآن در استان در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با اشاره به اهمیت برگزاری دوره‌های تخصصی، گفت: برگزاری این دوره با توجه به کاربرد قرآن در زندگی انجام گرفت و نمونه‌های تطبیقی آن مشخص شد.
وی افزود: آشنایی با حفظ موضوعی روش‌های حفظ آیات با محوریت موضوعات کاربردی و اثرگذار در زندگی عموم مردم است.
مربی پرورشی آموزش و پرورش کرمانشاه اظهار کرد: تنوع و جذابیت حفظ موضوعی مورد توجه قرار گیرد چرا که برای تمام سطوح فکری مورد استفاده و کاربرد است.
جعفری تصریح کرد: بسیاری از افراد هنگامی که از حفظ قرآن صحبت می‌شود به دلیل وقت‌گیر بودن و سختی هرچند که به آن رغبت دارند اما از انجام آن امتناع می‌‌کنند که معرفی حفظ موضوعی به آن‌ها توصیه می‌شود.
این حافظ قرآن با ارائه پیشنهادی در این راستا، گفت: پیشنهاد می‌شود که دوره‌هایی از این دست برای مربیان آموزش و پرورش برگزار شود چرا که برگزاری این دست از دوره‌ها برای این قشر بسیار مؤثر است و بیشترین مخاطبان را دارد.
وی در پایان تصریح کرد: مباحث حفظ موضوعی در مدارس به منظور آشنایی دانش‌آموزان با قرآن و به کاربردن آن در زندگیشان بسیار مؤثر است.
انتهای پیام

captcha