برگزاری دوره آموزش جامع نهج‌البلاغه در چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3762680
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۵
یگانگی خبر داد:

برگزاری دوره آموزش جامع نهج‌البلاغه در چهارمحال و بختیاری

گروه فرهنگی - مسئول سازمان فضای مجازی سراج در چهارمحال و بختیاری از برگزاری دوره آموزش جامع نهج‌البلاغه از نیمه نخست آذرماه در شهرکرد خبر داد.

یزدان یگانگی، مسئول دفتر استانی سازمان فضای مجازی سراج در چهارمحال و بختیاری، در گفتگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر، گفت: این دوره آموزشی از نیمه اول آذرماه سال جاری در شهرکرد آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه دوره آموزش جامع نهج‌البلاغه به مدت ۱۶ جلسه حضوری در استان برگزار می‌شود، افزود: این دوره آموزشی به صورت هر جلسه در یک روز و تا اسفندماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

یگانگی اظهار کرد: طراحی دوره‌های آموزش معارف دینی و اعتلای کیفیت برنامه‌های آموزشی در حوزه فضای مجازی از نیاز‌های جدی جامعه امروز است و می‌تواند در ایجاد جامعه‌ای مانوس، مرتبط و متمسک به قرآن و عترت و پایه‌ریزی برای تحقق سبک زندگی اسلامی نقش به سزایی ایفا کند.

مسئول سازمان فضای مجازی سراج در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در دوره آموزش جامع نهج‌البلاغه در سطح مقدماتی حکمت‌های نهج‌البلاغه مورد توجه قرار می‌گیرد، تصریح کرد: در این دوره دو کتاب شامل ۳۲ درس با موضوعات متن عربی،  نمایی از حکمت، ترجمه، شرح واژگان، شرح حکمت، حدیث خوانی، پیام حکمت، حفظ نهج‌البلاغه، مطالعه و پژوهش و پرسش و پاسخ آموزش داده می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه ثبت‌نام در این دوره برای عموم مردم و فعالین فضای مجازی آزاد و رایگان است، عنوان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۳۸۳۲۲۵۱۴۳۹ تماس گرفته یا به موسسه سراج استان واقع در شهرکرد، چهارراه بوعلی سینا، گل فروشی رز، طبقه دوم مراجعه کنند.

یگانگی از برگزاری آزمون پایان دوره این طرح نیز خبر داد و اظهار کرد: پس از پایان دوره آموزش جامع نهج‌البلاغه آزمون پایان دوره برگزار می‌شود و به نفرات اول تا سوم این آزمون به ترتیب مبالغ ۳۰۰، ۲۰۰ و ۱۰۰ هزار تومان اهدا می‌شود.

انتهای پیام

captcha