نگاهی به فعالیت‌های موسسه قرآن و عترت امام محمد‌باقر(ع) شهرکرد
کد خبر: 3762734
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹

نگاهی به فعالیت‌های موسسه قرآن و عترت امام محمد‌باقر(ع) شهرکرد

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ‌ مدیر مؤسسه قرآن وعترت امام محمد‌باقر(ع) شهرکرد گفت: این مرکز قرآنی که از سال ۹۰ کار خود را زیر نظر اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی آغاز کرده، در زمینه حفظ، تفسیر و قرائت قرآن فعالیت می‌کند.

زینب محمودی، مدیر مؤسسه قرآن و عترت امام محمدباقر(ع) شهرکرد در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، گفت: این مؤسسه قرآنی تحت نظارت اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فعالیت خود را از سال 90 آغازکرده است.
وی با بیان اینکه مؤسسه قرآنی امام محمدباقر(ع) مانند دیگر مؤسسات در دو ترم تابستانی و زمستان ثبت‌نام خود را انجام می‌دهد، مطرح کرد: ثبت‌نام برای دوره تابستان از اواخر اردیبهشت و اوایل خردادماه و ثبت نام برای دوره زمستانه از اواخر شهریور و اوایل مهر ماه انجام می‌شود.

نگاهی به فعالیت های موسسه قرآن و عترت امام محمد باقر (ع) شهرکرد
محمودی ادامه داد: در حال حاضر مؤسسه قرآنی امام محمد باقر(ع) در رشته‌های حفظ، روخوانی و روانخوانی، تجوید، مفاهیم، حفظ موضوعی و احکام قرآنی فعالیت دارد.
وی با اشاره به اینکه فعالیت این مؤسسه در برگیرنده سنین پیش‌دبستانی تا بزرگسال است، اضافه کرد: این موسسه تلاش می‌کند به گونه‌ای قرآن را به کودکان آموزش دهد که علاقه و انس خاصی نسبت به قرآن و فعالیت‌های قرآنی پیدا کنند و خوشبختانه استقبال از این فعالیت‌ها مطلوب بوده است.
مدیر مؤسسه امام محمد‌باقر(ع) تصریح کرد: در همین راستا کلاس حفظ جزء 30 برای کودکان به صورت شاد و مفرح در طول سال به صورت دائمی برگزار می‌شود.

نگاهی به فعالیت های موسسه قرآن و عترت امام محمد باقر (ع) شهرکرد
محمودی با اشاره به اهمیت آموزش قرآن در کنار ترویج سیره ائمه و معصومان گفت: در این موسسه تا جایی که امکان دارد مراسم مذهبی اعم از ولادت و شهادت ائمه و سایر مناسبت های ملی و دینی برگزار می‌شود.

نگاهی به فعالیت های موسسه قرآن و عترت امام محمد باقر (ع) شهرکرد
وی اظهار کرد: قرآن آموزانی که در کلاس‌های این موسسه شرکت کنند و در آزمون‌های پایانی موفق به دریافت نمره حد نصاب لازم شوند از طرف اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان مدرک معتبر دریافت خواهند کرد.
مدیر مؤسسه قرآن و عترت امام محمدباقر(ع) بیان کرد: تمامی متقاضیان برای ثبت نام در کلاس‌های این مرکز به نشانی، شهرکرد، مهدیه، کوچه 20 جنب دبستان عترت مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 09135093578 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام

captcha