مدیران ادارات نسبت به ایجاد نمازخانه اهتمام بورزند
کد خبر: 3762738
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۵
رمضانی‌پور:

مدیران ادارات نسبت به ایجاد نمازخانه اهتمام بورزند

گروه اجتماعی - امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه در ادارات نماز جماعت برگزار می‌شود که این درس عملی به ارباب رجوع و تکریم آن‌ها است، افزود: مدیران ادارات نسبت به ایجاد نمازخانه اهتمام بورزند.

مدیران ادارات نسبت به ایجاد نمازخانه اهتمام بورزند

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور، امام جمعه رفسنجان دیروز شنبه، 19 آبان در جلسه شورای اقامه نماز شهرستان رفسنجان گفت: درباره اهمیت فریضه نماز روایات زیادی وجود دارد و پیامبر اکرم(ص) فرمودند، نماز نور چشم من است لذا برای نماز باید سرمایه‌گذاری کرد.
وی با بیان اینکه در ادارات نماز جماعت برگزار می‌شود که این درس عملی به ارباب رجوع و تکریم آنها است، افزود: مدیران ادارات نسبت به ایجاد نمازخانه اهتمام بورزند.
حجت‌الاسلام رمضانی‌پور بر لزوم نهادینه‌کردن فرهنگ نماز جماعت تأکید کرد و افزود: این موضوع در آیات قرآن هم مورد تأکید قرار گرفته است. نماز جماعت فضایل و ثواب‌های عظیمی دارد که همه جن و انس و ملائک هم نمی‌توانند ثواب آن را بنویسند.
وی تصریح کرد: ما مسئولان باید کارها را به خوبی انجام دهیم و رضایت‌مندی در مردم ایجاد کنیم تا گرایش مردم به دینداری بیشتر شود.
امام جمعه رفسنجان در ادامه عنوان کرد: چرا باید بر مدیریت کشور ضعف باشد که پس از گذشت چند ماه مشکل امهال وام‌ها برطرف نمی‌شود، اینقدر سوءمدیریت در کشور حاکم است هر کس هر کاری می‌خواهد انجام می‌دهد، این سوءمدیریت موجب بدبینی می‌شود و این بدبینی به دین مردم سرایت می‌کند.
رمضانی پور با ابراز گلایه نسبت به کمبود تبلیغات نماز در سطح شهر رفسنجان، گفت: در سطح شهر رفسنجان همه نوع تبلیغی داریم اما در مورد نماز تبلیغات اندکی وجود دارد.
امام جمعه رفسنجان تأکید کرد: در بحث فرهنگ‌سازی نسبت به نماز جماعت کم‌کاری کردیم، در مورد نماز تبلیغات سطح شهر خیلی کم است در مورد همه موضوعات تبلیغات می‌شود اما برای نماز جماعت کم‌کار شده است در حالی که می توان تابلوهایی مخصوص این کار اختصاص داد.
رمضانی‌پور تأکید کرد: نماز اولین سوال در روز قیامت است که اگر قبول شود دیگر کارهای ما نیز قبول می شود بنابراین نماز سرلوحه کارها است، اگر برنامه نماز را به طور جدی دنبال نکنیم روح بی نمازی در کشور حاکم می‌شود.
انتهای پیام

captcha