برگزاری محفل انس با قرآن در سنندج
کد خبر: 3762759
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸

برگزاری محفل انس با قرآن در سنندج

گروه فعالیت‌های قرآنی - محفل انس با قرآن با حضور حمیدرضا احمدی وفا و سه تن از قاریان شهرستانی فردا، 21 آبان‌ماه در حسینیه گلزار شهدای سنندج برگزار می‌شود.

برگزاری محفل انسی با قرآن در سنندج

کامل گلباغی، مسئول اداره قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: یکی از بخش‌های اصلی جشنواره «قرآن محور یه‌کیه‌تی» برگزاری محافل قرآنی بوده که از روز گذشته برگزاری این محافل قرآنی در سطح استان شروع شده است.
وی افزود: محفل انسی با قرآن با حضور قاری برجسته کشوری حاج حمیدرضا احمدی وفا از تهران و فواد مولودی از شهرستان سنندج و مردم فهیم روستای بوالحسن دیروز، 19 آبان‌ماه در مسجد جامع بوالحسن بانه برگزار شد.
مسئول اداره قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان بیان کرد: همچنین محفل انسی با قرآن با حضور استاد حمیدرضا احمدی وفا و سه تن از قاریان شهرستانی فردا، 21 آبان‌ماه در حسینیه گلزار شهدای سنندج برگزار می‌شود.
وی یادآور شد: برگزاری هفت محفل انس با قرآن در بخش جنبی جشنواره «قرآن محور یه‌کیه‌تی» پیش‌بینی شده است که در سطح شهرستان‌های سنندج، بانه، مریوان، سروآباد، قروه، بیجار و کامیاران در حال برگزاری است.
انتهای پیام

captcha