یادواره شهدای نمین برگزار شد
کد خبر: 3762763
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴

یادواره شهدای نمین برگزار شد

گروه اجتماعی - یادواره شهدای نمین با حضور امام جمعه این شهرستان برگزار شد.

یادواره شهدای نمین برگزار شدبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام صفر یوسف‌زاده، امام جمعه نمین روز گذشته، ۱۹ آبان‌ماه در یادواره شهدای نمین تصریح کرد: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدای والامقام و پاسداشت ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی یک امر بسیار مهم و حیاتی در جامعه است که باید در این زمینه آحاد جامعه همکاری و مشارکت داشته باشند.
وی بیان کرد: کشورمان به شهدایی افتخار می‌کند که بدون هیچ ترسی برای مقابله با دشمنان لحظه‌شماری کرده و دستاورد‌های معنوی برجای گذاشته که نشان دهنده مسیر هدایت و معنویت در جامعه است و باید در این زمینه قدردان خون پاک شهدای معظمی بود که از جان و مال و فرزندان خود گذشته‌اند.
امام جمعه نمین بیان کرد: برگزاری یادواره‌های شهدای والامقام کم‌ترین کاری است که در مقابل شهدای والامقام انجام داده می‌شود، ولی با توجه به خروجی‌هایی که دارد بسیار حائز اهمیت است و باید مسئولان در امر برگزاری مداوم این یادواره‌ها اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

یوسف‌زاده از آمریکا به عنوان منشا مشکلات جامعه بشری یاد و تصریح کرد: این مهم در کشور ایران اسلامی به همه ثابت شده است که آمریکا نقش مداخله کننده سلطه‌گرایانه در مسائل کشور‌ها را دارد و این مسئله نیازمند احیای بیداری اسلامی و قیام ملت ایران اسلامی در برابر خیانت‌ها و زورگویی‌های استبداد است.
وی اظهار کرد: ملت ایران اسلامی با ادامه راه و خون پاک شهدا هیچ گاه در برابر ظلم ساکت نمی‌نشیند و با سر دادن فریاد هیهات من الذله خشم و انزجار خود را نسبت به رژیم‌های صهیونیستی نشان می‌دهد.
انتهای پیام

captcha