اعلام جزئیات و اسامی داوران جشنواره الحافظون
کد خبر: 3762798
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳

اعلام جزئیات و اسامی داوران جشنواره الحافظون

گروه مسابقات ــ مرحله نهایی ششمین دوره جشنواره قرآنی الحافظون که به همت سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ برگزار می‌شود، از روز گذشته آغاز شده و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

اعلام جزئیات و اسامی داوران جشنواره الحافظونبه گزارش خبرنگار ایکنا؛ مرحله نهایی ششمین دوره جشنواره قرآنی الحافظون، از روز گذشته، 19 آبان‌ماه آغاز شده و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت تا پس از آن برگزیدگان این دوره از جشنواره طی مراسمی که روز سه‌شنبه، 29 آبان‌ماه برگزار می‌شود، معرفی و تجلیل شوند.
این مسابقات از روز گذشته با برپایی رقابت‌ها در مقطع سنی تا هفت سال آغاز شده است.، نوبت صبح این روز به رقابت بخش بانوان اختصاص یافت و نوبت بعد از ظهر نیز آقایان رقابت خود را برگزار کردند.
همچنین طی روزهای یکشنبه‌ و دوشنبه 20 و 21 آبان‌ماه نیز رقابت‌ها در مقطع سنی 8 تا 16 سال و در گروه‌های بانوان و آقایان برگزار می‌شود.

شرکت‌کنندگان در این بخش در روز 20 آبان‌ماه در رشته‌های حفظ یک جزء، حفظ سه جزء و حفظ پنج جزء قرآن رقابت می‌کنند و در روز دوشنبه، 21 آبان‌ماه نیز رقابت در رشته‌های حفظ 10 جزء، 15 جزء و 20 جزء قرآن کریم برگزار می‌شود.
بر اساس گزارش ایکنا از روز سه‌شنبه، 22 آبان‌ماه نیز رقابت شرکت‌کنندگان در مقطع سنی 17 سال به بالا آغاز می‌شود. در این روز متسابقان در رشته‌های حفظ یک جزء، حفظ سه جزء و حفظ پنج جزء قرآن به رقابت می‌پردازند و در روز چهارشنبه، 23 آبان‌ماه نیز رقابت در رشته‌های حفظ 10 جزء، حفظ 15 جزء و حفظ 20 جزء برپا می‌شود.
براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته رقابت‌های رشته حفظ کل قرآن در دو مقطع سنی 8 تا 16 سال و بالای 17 سال نیز در دو روز پایانی مسابقات برگزار می‌شود. بر همین اساس در روزهای پنجشنبه، 24 و جمعه، 25 آبان‌ماه شاهد رقابت شرکت‌کنندگان در رشته حفظ کل قرآن کریم در دو مقطع سنی 8 تا 16 سال و 17 سال به بالا خواهیم بود.
مرحله نهایی ششمین دوره جشنواره قرآنی الحافظون با حضور نفرات اول رشته‌ها و مقاطع مختلف مرحله ناحیه‌ای برگزار می‌شود. با این احتساب در تمامی مقاطع سنی و در تمامی گروه‌ها مجموعاً 350 نفر به مرحله نهایی راه یافته‌اند. همچنین مراسم اختتامیه این مسابقات نیز اواسط هفته آینده و در حسینیه فاطمه‌الزهرا(س) سپاه محمدرسول‌الله(ص) تهران برگزار می‌شود.
یادآور می‌شود، جشنواره قرآنی الحافظون که تاکنون پنج دوره آن برگزار شده و ششمین دوره آن نیز در حال برگزاری است، تنها در رشته حفظ قرآن برگزار می‌شود. این مسابقات در مرکز تخصصی حفظ قرآن کریم بسیج تهران بزرگ واقع در سی متری نیروی هوایی، میدان امامت، خیابان امامت، خیابان قاسم‌زاده برپا می‌شود.

اعلام جزئیات و اسامی داوران جشنواره الحافظون

 

اعلام جزئیات و اسامی داوران جشنواره الحافظون

انتهای پیام

captcha