اعزام ۴۰ مددجویی ایجرودی به مشهد مقدس
کد خبر: 3762803
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸

اعزام ۴۰ مددجویی ایجرودی به مشهد مقدس

گروه اجتماعی ـ رئیس کمیته امداد شهرستان ایجرود از اعزام ۴۰ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان در قالب طرح شوق زیارت به مشهد مقدس خبر داد.

اعزام 40 مددجویی ایجرودی به مشهد مقدسبه گزارش ایکنا از زنجان، حسن سهرابی، رئیس کمیته امداد شهرستان ایجرود امروز، 20 آبان‌ماه در جمع خبرنگاران بیان کرد: رشد و ارتقاء بعد ایمانی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در قالب برنامه اردویی شوق زیارت اجرا می‌شود.
وی شناسایی واعزام مددجویانی که تاکنون به مشهد مقدس مشرف نشده‌اند را از برنامه‌های مهم فرهنگی این نهاد برشمرد و گفت: اعزام مددجویان به اماکن زیارتی موجب نشاط معنوی جامعه هدف و آشنایی آن‌ها با سیره و روش زندگی ائمه معصومان(ع) می‌شود.
رئیس کمیته امداد شهرستان ایجرود ادامه داد: در کنار اعزام مددجویان تحت حمایت کمیته امداد به اماکن زیارتی برنامه‌های آموزشی و فرهنگی ویژه‌ای با استفاده از روحانیون و کارشناسان علوم دینی و مربیان مجرب برای آن‌ها اجرا می‌شود.
سهرابی افزود: در این دوره 40 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد شهرستان ایجرود در قالب طرح شوق زیارت برای اولین بار به مشهد مقدس اعزام می‌شوند که هزینه سفر و اقامت آن‌ها به همت خیرین مسجد حضرت ابوالفضل(ع) زنجان و مشارکت سپاه استان تأمین شده است.
این مسئول از اعزام 40 نفر دیگر از مددجویان به مشهد مقدس در ماه آذر خبر داد و گفت: پس از بازگشت گروه اول، گروه دوم مددجویان در نوبت زیارت در آذر ماه سالجاری به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.
انتهای پیام
captcha