اجلاسیه فرهنگیان؛ آغازکننده کنگره ۳۰۰۰ شهید قزوین
کد خبر: 3762820
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴
با حضور مردم ولایت‌مدار قزوین برگزار شد:

اجلاسیه فرهنگیان؛ آغازکننده کنگره ۳۰۰۰ شهید قزوین

گروه فرهنگی ـ کنگره ملی سه هزار شهید استان قزوین با برگزاری اجلاسیه فرهنگیان، آغاز به کار کرد.

اجلاسیه فرهنگیان؛ آغازکننده کنگره ۳۰۰۰ شهید قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، صبح امروز، 20‌ آبان‌ماه با حضور سرلشکر سیدیحیی رحیم‌صفوی، مشاور عالی فرمانده کل قوا، علی‌اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی و معاون رئیس‌جمهور و مسئولان استانی کنگره سه هزار شهید استان قزوین به‌صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.
در آغاز این مراسم بخش‌هایی از فیلم دیدار مسئولان ستاد کنگره 3 هزار شهید استان قزوین با مقام معظم‌ رهبری پخش شد که دربردارنده پیام معظم‌له برای برگزاری هرچه‌ باشکوه‌تر این اجلاسیه در استان قزوین است.
مقام معظم رهبری در این دیدار با تأکید بر اینکه برگزاری چنین محافلی بسیار باارزش است، فرمودند: «در حال حاضر 30 سال از پایان دوران دفاع مقدس می‌گذرد اما اگر 300 سال هم بگذرد یاد و خاطره شهدای عزیز فراموش نخواهد شد و آن‌ها روبه‌روز در جامعه ما زنده‌تر می‌شوند».
مقام عظمی ولایت تأکید کردند: «هرچه می‌توانید یاد شهیدان را گرامی داشته و برای ثبت و ضبط خاطرات و سیره آن‌ها همت کنید و در این میان لزومی به مبالغه و اغراق‌گویی نیست چراکه نفس کار شهدا بسیار با عظمت است و آن‌ها از بزرگ‌ترین چیز خود یعنی جانشان برای خدا گذشتند».
این کنگره از امروز، 20 آبان تا 24 آبان‌ماه ادامه خواهد داشت که طی آن 5 اجلاسیه فرهنگیان، دانش‌آموزان، جامعه زنان، دانشجویان و اجلاسیه نهایی در محل نمایشگاه دائمی قزوین برگزار خواهد شد.
یادآور می‌شود، در حاشیه کنگره 3 هزار شهید استان قزوین، نمایشگاه «رسم پروانگی» و نمایشگاه «دستاوردهای هسته‌ای» برپاشده که بازدید برای عموم مردم آزاد است.

انتهای پیام

captcha