نشست «تحول دانش فلسفه پس از پیروزی انقلاب اسلامی» برگزار می‌شود
کد خبر: 3762861
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵

نشست «تحول دانش فلسفه پس از پیروزی انقلاب اسلامی» برگزار می‌شود

گروه حوزه‌های علمیه ــ همایش «نقش انقلاب اسلامی در تأسیس و توسعه علوم انسانی» چهارشنبه ۲۳ آبان ماه با حضور حجت‌الاسلام مسعود اسماعیلی، عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار می‌شود.

همایش «نقش انقلاب اسلامی در تأسیس و توسعه علوم انسانی» برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا؛ همایش «نقش انقلاب اسلامی در تأسیس و توسعه علوم انسانی» از سوی گروه سیاست پژوهشکده نظام‌های اسلامی پژوهشگاه همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود و در این راستا هم سلسله پیش‌نشست‌هایی در حال برگزاری است.

چهارمین پیش‌نشست علمی این همایش با موضوع «تحول دانش فلسفه پس از پیروزی انقلاب اسلامی» با همکاری گروه فلسفه پژوهشگاه و با حضور اساتید و صاحب‌نظران این حوزه در قم برگزار خواهد شد و حجت‌الاسلام مسعود اسماعیلی، عضو هیئت علمی گروه فلسفه پژوهشگاه به ارائه مطلب می‌پردازد.

پیش‌نشست علمی تحول دانش فلسفه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، روز چهارشنبه ۲۳ آبان ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ با حضور اساتید حوزه و دانشگاه، دانشجویان و دانش‌پژوهان در سالن فرهنگ پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به نشانی: قم، بلوار ۱۵ خرداد، کوی شهید میثمی برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، حضور علاقه‌مندان در این نشست بلامانع است.

انتهای پیام

captcha